نویسنده: تیم زومجی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: کرش در برابر اسکورپیون (برنده: کرش)

چهاردهمین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور دو کاراکتر بسیار محبوب دنبال می‌شود: اسکورپیون در برابر کرش. کدام پیروز خواهند شد؟

در چهاردهمین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، دو کاراکتری رو به روی هم قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها نماد پلی‌استیشن است و دیگری نماد بازی‌های مبارزه‌ای. کدام یک می‌توانند پیروز این مسابقه باشند؟ کاراکتر بامزه و جذاب نارنجی رنگی که سال‌ها با او خاطره داریم؟ یا کاراکتر خشن و بی‌رحمی که به هیچ دشمنی رحم نمی‌کند؟

برای شرکت در قرعه کشی به صفحه اصلی نبرد کاراکترها در زومجی مراجعه کنید.

Scorpion

اگر یک گیمر باشید امکان ندارد نام Mortal Kombat را نشنیده باشد. این بازی شخصیت‌های بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن‌ها دارای توانایی‌های منحصر به فردی هستند. اما در میان تمام آن‌ها، یک مبارز وجود دارد که از ابتدای خلقت مورتال کامبت در آن حضور داشته و در حال حاضر نیز به عنوان محبوب‌ترین جنگجو و نماد این سری شناخته می‌شود. آن شخصیت کسی نیست جز اسکورپین.

Scorpion که به معنی عقرب بوده، لقب این جنگجو است و Hanzo Hisashi نام اصلی او است. هانزو که حال دیگر با نام اسکورپین شناخته می‌شود ماموریتی را توسط رییس قبیله دریافت می‌کند اما در میان انجام ماموریت با جنگجوی ماهری با نام Sub Zero برخورد می‌کند و نهایتاً توسط او به قتل می‌رسد و به جهنم  تبعید می‌شود. پس از آن نیز تمام افراد قبلیه او قتل عام شدند و خانواده اش هم در این میان از بین رفتند.

اسکورپین که آتش خشم تمام وجودش را فرا گرفته بود، در نهایت توانست از جهنم بگریزد و انتقام خود را از ساب-زیرو بگیرد. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص او می‌توان به استفاده از عنصر آتش و زنجیرهای متصل به دست او «طناب سوسمار» اشاره کرد که ترکیب این دو، او را به مبارزی کاملاً مرگبار در این بازی تبدیل کرده است. او از یک شمشیر نینجا به نام نینجاکن نیز استفاده می‌کند. جالب است بدانید که صداپیشگی این شخصیت توسط خالق این سری، Ed Boon انجام شده است و همچنین شخصیت مورد علاقه او نیز به حساب می‌آید.

اما آیا او قادر است از پس کاراکتر محبوب دنیای پلی‌استیشن یعنی کرش بربیاید؟

crash

می‌توان به راحتی گفت که برای خیلی‌‌ها، کاراکتر کرش اولین قهرمان دوران گیمری آن‌ها بوده است یا حداقل می‌توان گفت که کرش کاراکتری بود که مارا با دنیای پلی‌استیشن آشنا کرد. کرش کاراکتر اصلی سری بازی‌های Crash Bandicoot است که ابتدا قرار بود اسم او ویلی باشد که بعدها تبدیل به یک باندیکوت نواری شرقی به اسم کرش شد. او تا به حال در بیش از ۱۵ اثر از سری Crash Bandicoot حضور داشته و تبدیل به یکی از کاراکترهای نمادین دنیای بازی‌ها شده است.

یکی از نکات جالب کرش این است که در آن زمان، کمپانی نینتندو شخصیت نمادین ماریو را داشت و از طرفی دیگر سگا نیز کاراکتر سونیک را خلق کرده بود. به همین دلیل سونی شدیدا نیاز به یک کاراکتر نمادین داشت و از همین جهت آن‌ها به کمک استودیو ناتی داگ آن‌ها کاراکتر محبوب کرش را خلق کردند. کرش از جمله کاراکترهایی است که تماما بوی نوستالژی می‌دهد و هیچ گاه به شخصیتی تکراری برای بازیکنان تبدیل نشده است. اما آیا او می‌تواند در برابر اسکورپیون، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای بازی‌های مبارزه‌ای دوام بیاورد؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده