// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

استودیو آرکین اطلاعاتی از دشمنان شما در بازی Prey را منتشر کرد

استودیو آرکین در جدیدترین مصاحبه خود اطلاعاتی از دشمنان موجود در بازی Prey را منتشر کرد.

اخیرا استودیو آرکین، سازنده بازی Prey، مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اینفورمر داشته است و در جریان این مصاحبه، اطلاعاتی از دشمنان بیگانه شما در بازی شوتر اول شخص Prey منتشر شد. همچنین ریچارد بر، طراح ارشد بازی، طی توضیحات خود از دشمنان بازی Prey اعلام کرد که این بازی شامل هیچ باس فایتی نمی‌شود.در ادامه می‌توانید نام چند گونه از دشمنان و توضیحات آن‌ها از زبان ریچارد بر را مشاهده کنید.

Cystoids: آن‌ها کوچک‌ترین ذهن را در اختیار دارند و به عبارتی کوچک‌ترین موجودات داخل بازی هستند. شاید بتوان آن‌ها را به ماهی‌ها تشبیه کرد. خارج از جو، آن‌ها قابلیت این را دارند که بتوانند هر جسم جامد را تکان بدهند و با رول خوردن بر روی زمین شما را تعقیب خواهند کرد.

Mimics: آن‌ها را می‌توان موجوداتی با قابلیت تکثیر کردن دانست. Mimicها می‌توانند خود را تکثیر کرده و به سراغ شما بیایند. حتی در طول مبارزات شما اگر یک Mimic باقی بماند، باز می‌تواند خود را تکثیر کند. در طول بازی باید مراقب آن‌ها باشید زیرا ممکن است هر لحظه به سراغ شما آیند. زیرا در مخفی شدن و کمین کردن ماهر هستند.

Phantoms: نوع‌های مختلفی از فانتوم‌ها را در طول بازی مشاهده خواهید کرد. هرچقدر به اواخر بازی نزدیک می‌شوید، تغییراتی را در آن‌ها مشاهده خواهید کرد. بعضی از آن‌ها از پیش تعیین شده به سراغ شما نمی‌آیند و بعضی دیگر به صورت ناخواسته به سراغتان خواهند آمد. از این‌رو امکان دارد با گونه‌های مختلفی از فانتوم‌ها نسبت به سایر بازیکنان مواجه شوید. این گفته بدین معناست که با رخ دادن این اتفاق و اسکن کردن محیط برای دریافت قدرت‌های مختلف، از قدرت‌های مختلفی نسبت به سایرین برخوردار خواهید شد.

Poltergeists: یک موجود تقریبا بدشکل که شباهت‌هایی به فانتوم‌‌ها دارند. از نظر قدرت از پیچیده‌ترین فانتوم‌ها ضعیف‌تر بوده ولی از نظر سطح بندی، شبیه به فانتوم‌ها هستند. آن‌ها در محیط کمین کرده و با رفت و آمد زیاد خود سعی می‌کنند اتمسفر محیط را برهم زده و حواس شما را پرت کنند. سپس در یک فرصت مناسب با پرت کردن وسایل به سمت شما حمله کرده و اگر غافل شوید، به هوا پرتاب خواهید شد.

Telepaths: ما در بازی موردی بنام باس فایت نداریم ولی Telepaths حکم یک مینی باس دارد. این موجود محیط مختص به خود را دارا است و گروهی از انسان‌هایی که ظاهرا کنترلشان دست خودشان نیست در اختیار دارد. از این‌رو وقتی انسان‌ها شما را می‌بینند، به سمت شما دویده و جملاتی نظیر اینکه فرار کن زیرا هر دو خواهیم مرد را بر زبان می‌آورند. این کار سبب می‌شود تا دو راه برای شما به وجود آید. اولین راه اینکه آن‌ها را بکشید ولی خب آن‌ها انسان هستند و کار اشتباهی انجام نداده‌اند و دومین راه جست و جوی محیط و استفاده از راهی است که بتوانید بدون خشونت کار خود را انجام دهید.

Nightmare :Nightmare بوجود آمده تا شما را بکشد. موجودی که تنها هدفش کشتن شماست. تایفون‌ها شما را یک تهدید علیه خود دانسته و فکر می‌کنند که باعث نابودی آن‌ها خواهید بود. از این‌رو هرچقدر قدرت‌های بیشتری را نصب کنید، وجود شما را بیشتر حس کرده و می‌توانند سریعتر شما را ردیابی کنند و این یک سیستم پویاست که در بازی تعبیه شده است. فرض کنید در یک کافه‌تریا در داخل بازی نشسته‌اید و ۱۵ Neuromods (آیتم‌هایی که جهت نصب کردن قدرت در بازی بکار می‌رود) در اختیار دارید. حال یک غرش ترسناک را می‌شنوید که به شما می‌گوید Nightmare در نزدیکی شماست. آن‌ها نمی‌توانند شما را ردیابی کنند مگر اینکه مستقیم به آن‌ها حمله کنید یا اینکه Neuromodها را نصب کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده