// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر هنگام عرضه بازی Night in The Woods

استودیو اینفینیت فال (Infinite Fall) تریلر هنگام عرضه بازی Night in the Woods را منتشر کرد.

در حالی که کمتر از یک ماه تا عرضه بازی مستقل و ماجرایی Night in the Woods باقی‌مانده است، استودیو استودیو اینفینیت تریلر هنگام عرضه این بازی که با استفاده از سرمایه‌های عمومی ساخته شده، را منتشر کرده است:

| |

اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی بود که بازی Night in the Woods با هدف جذب سرمایه ۵۰ هزار دلاری در کیک‌استارتر معرفی شد. این بازی که مبلغ مورد‌ نظر را در عرض ۲۶ ساعت جذب و با ۲۰۰ هزار دلار به کار خود در کیک‌استار‌تر پایان داده است، داستان گربه‌ای با خصوصیات انسانی به نام «می» (Mae) را روایت می‌کند که به دلیل اخراج از دانشگاه، پس از مدتی به زاد‌گاهش «پوسوم اسپرینگز» برگشته و علاوه بر مشاهده تغییرات بزرگ در شهر، متوجه توانایی‌های غیر‌طبیعی خودش و راز‌های موجود در جنگل می‌شود.

بازی Night in the Woods در ابتدا قرار بود که در ماه سپتامبر سال جاری عرضه شود که با تصمیم استودیو سازنده و به دلیل «محدودیت‌های روانی و فیزیکی» به سال آینده موکول شد. این بازی در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۱ دی) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اگر بازی Night in the Woods نظر مثبت شما را جلب کرده، اما قصد دارید بیشتر با جنبه‌های مختلف گیم‌پلی و ویژگی‌های آن آشنا شوید، می‌توانید نسخه فرعی این بازی به نام Lost Constellation که هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است، را تجربه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده