// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Troll and I در ماه مارس ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

بازی Troll and I در ماه مارس ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

استودیو اسپیرال هاوس و کمپانی ماکسیموم گیمز، سازنده و ناشر بازی Troll and I، اعلام کردند که بازی اکشن ماجراجویی Troll and I در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس ۲۰۱۷) در آمریکا و ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲۴ مارس ۲۰۱۷ میلادی) در اروپا بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۴۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

نکته جالب در مورد استودیو سازنده بازی این است که اسپیرال هاوس از سال ۱۹۹۹ میلادی در حال توسعه بازی‌های ویدیویی است و همیشه به صورت مشترک با سایر استودیوها همکاری داشته است و Troll and I اولین بازی است که خودشان به تنهایی آن را توسعه خواهند داد. تیم سازنده اعلام کرده که این بازی سرشار از معماها و پازل‌هایی است که تا به حال نظر آن‌ها را در بازی‌هایی نظیر تومب ریدر و آنچارتد مشاهده کرده‌ایم و در طول بازی، هم می‌توانید کنترل شخصیت اوتو را بدست بگیرید و هم شخصیت ترول را کنترل کنید.

از آن‌جایی که داستان بازی در دوره اسکاندیناوی رخ می‌دهد شاهد موجوداتی با شکل و شمایل دنیای اسکاندیناوی هستیم. همچنین Troll and I دارای سیستم بروزرسانی و ارتقا درختی، سیستم کرفت کردن و بخش چند نفره به صورت تقسیم صفحه است. در ادامه می‌توانید سه تصویر از دنیای بازی را مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده