// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بروزرسانی متعادل سازی Clash Royale با چالشی جدید منتشر شد

سوپرسل بروزرسانی جدید متعادل‌سازی بازی Clash Royale را به همراه چالش جدید Crown Duel منتشر کرد.

۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) بود که سوپرسل اولین زمزمه‌ها از انتشار یک بروزرسانی حاوی چالشی جدید با نام Crown Duel را آغاز کرد. اکنون و پس از یک ماه در نهایت از امروز بازیکنان می‌توانند به نسخه کامل این چالش دوستانه دست پیدا کنند. Crown Duel Challenge به بازیکنان امکان آغاز یک رقابت دوستانه را با کارت‌های تصادفی می‌دهد. به این ترتیب در ابتدای رقابت رقیب ۴ کارت شما و شما نیز از میان ۸ کارت، چهار کارت خود را انتخاب می‌کنید. با انتخاب هر کارت،‌ کارت دیگر به چیدمان حریف اضافه می‌شود. به این‌ ترتیب کارت‌ها رنگ و بویی تصادفی گرفته و رقابت به مهارت و البته کمی هم شانس شما ربط پیدا می‌کند.

علاوه بر این، رویداد Clan Chest نیز در روز ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) برگزار می‌شود. این رویداد با چالش Electro Wizard تا روز ۲۳ دسامبر (۳ دی)‌ ادامه خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین رخداد‌های روز یکشنبه هفته پیشرو اضافه شدن امکان دونت یا اهدای کارت‌های اپیک است. این کارت‌ها همچنین با هزینه‌‌ی کمتری همراه می‌شوند. آرناهای کلش رویال نیز از ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) با ورود آرنای جنگل یا The Jungle افزایش خواهد یافت؛ این آرنا با انتشار دارت گوبلین (Dart Goblin) همراه خواهد شد.

سوپرسل با ادامه رویه‌ی گذشته خود قدرت برخی از کارت‌های را در جهت متعادلسازی نرخ استفاده و همچنین قدرت هر کارت تغییر داده است. این‌بار شاهد تغییر در ۱۰ کارت از جمله مورتار، لامبرجک، بالون و چندی دیگر از کارت‌های قدیمی و جدید هستیم:

clash royale elite barbarians

الیت باربارین‌: افزایش ۱۹ درصدی سطح سلامت، ۱۴ درصدی قدرت ضربه و افزایش سرعت ضربه از ۱/۵ ثانیه به ۱/۴ ثانیه

  • دلیل: سوپرسل اعلام کرده است که با افزایش توانایی‌های الیت باربارین قصد دارد تا او را به واقع به یک کارت زبده تبدیل کند.

clash royale tornado

تورنادو:‌ قدرت کشیدن بیشتر و ۱۰ درصد افزایش شعاع

  • دلیل: تورنادو می‌تواند برخی از ویژگی‌های سرگرم‌کننده و اثر متقابل قابل توجهی را ایجاد کند. شعاع بیشتر و افزایش قدرت کشیدن باعث می‌شود تا تورنادو در نهایت موثرتر عمل کند.

Clash Royale Inferno Draagon

اینفرنو درگون: ۵ درصد سطح سلامت بیشتر و ۰/۴ ثانیه هدفگیری سریع‌تر

  • دلیل: اینفرنو درگون نرخ استفاده بسیار پایینی را در سطوح بالا دارد. بنابراین در جهت افزایش انتخاب این کارت، کمی سطح سلامت آن افزایش یافته است. این اقدام هدفگیری سریعتر، سردرگمی و همچنین آسیب‌پذیری اینفرنو درگون را کاهش می‌دهد.

clash royale ballon

بالون: افزایش ۱۰۵ درصدی ضربه در هنگام مرگ، افزایش ۵۰ درصدی شعاع انفجار بعد از مرگ

  • دلیل: هرچند با رسیدن بالون به برج حریف شاهد قدرت مخرب او هستیم، اما در صورت مقابله با این کارت، بالون قدرت ضربه در هنگام مرگ کمی را ارائه می‌دهد. با افزایش ضربه مرگ این کارت،‌ بالون با مرگ خود قادر به از بین بردن گوبلین‌ها و حتی آرچرها خواهد بود. این افزایش تاثیر بالون را بیشتر و این کارت را با آرنا سازگارتر می‌کند.

clash royale wizard

ویزارد: سرعت ضربه از ۱/۶ ثانیه به ۱/۴ ثانیه افزایش یافت،  ۰/۲ ثانیه حمله‌ی اول آهسته‌تر

  • دلیل: با ۵ الکسیر هزینه، ویزارد با ضربه لایتنینگ کشته می‌شود، ویزارد نیازمند قدرت بیشتری جهت خطر کردن است.

clash royale giant skeleton

جاینت اسکلتون: ۸ درصد قدرت ضربه بیشتر

  • دلیل:‌ با وجود محبوبیت این اسکلت غول‌آسا و بمب دوست‌داشتنی‌اش، با این حال هنوز هم در سطوح پایین نرخ استفاده پایین‌تری را شاهد هستیم. افزایش قدرت ضربه می‌تواند به او کمک کند تا همراه چند گوبلین فشاری مضاعف را به برج‌های حریف وارد آورد.

Lumberjack Clash Royle

لامبرجک:‌ ۶ درصد افزایش سطح سلامت

  • دلیل: سطح سلامت بیشتر به او کمک می‌کند تا وقت بیشتری را برای پشتیبانی از نیروها تا زمان رها سازی ریج، داشته باشد.

clash royale bomber

بمبر:‌ افزایش ۴ درصدی قدرت ضربه

  • دلیل: این تغییر به بمبر امکان از بین بردن آرچرها را با یک ضربه می‌دهد. تغییری که یک فضای مناسب را در چیدمان‌ها ایجاد می‌کند.

clash royale mortar

مورتار:‌ افزایش ۱۱ درصدی شعاع انفجار سنگ

  • دلیل: افزایش شعاع ضربه، مورتار را به گزینه‌ای قابل اطمینان و قدرت‌مند برای مقابله با کارت‌ها بدون نیاز به افزایش قدرت تبدیل می‌کند.

clash royale mirror

آینه: سطح ۸ یک سطح بیشتر از کارت را ایجاد می‌کند (دوباره)

  • دلیل: برای رفع مشکلی موقت که به واسطه سطح کارت‌ها ایجاد شده بود. تغییر کارت آینه اکنون به حالت گذشته باز می‌گردد.

دیدگاه شما در رابطه با تغییرات جدید سوپرسل در بازی کلش رویال چیست؟ آیا شما همچنان به تجربه‌ی این بازی کارتی ادامه می‌دهید؟

دانلود بازی اندروید کلش رویال از گوگل پلی استور | دانلود بازی کلش رویال از اپل اپ استور 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده