// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

The Walking Dead: A New Frontier برای کنسول های نسل هفتمی منتشر نخواهد شد

تل‌تیل تایید کرده است که دارندگان پلتفرم‌های نسل هفتمی نباید امیدی به تجربه The Walking Dead: A New Frontier داشته باشند.

در حالی که تا عرضه بازی The Walking Dead: A New Frontier فاصله یک هفته‌ای باقی مانده تل‌تیل به صورت رسمی تایید کرده است که فصل سوم The Walking Dead برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه نخواهد شد و گیمرانی که هنوز از پلتفرم‌های نسل هفتمی خود دل نکنده‌اند نباید امیدی به عرضه این بازی به صورت فیزیکی یا دیجیتالی داشته باشند.

 شما می‌توانید انتخاب‌هایی که در طول فصل دوم بازی انجام داده‌اید را به A New Frontier انتقال دهید حال این که چرا بازی برای پلتفرم‌های نسل گذشته عرضه نمی‌شود نیز باعث ابهام است. 

تل‌تیل با انتشار یک مقاله اعلام کرده گیمرانی که علاقه دارند تا فایل‌های ذخیره فصل دوم بازی را از پلتفرم نسل هفتمی خود به کنسول جدیدشان انتقال دهند باید بروزرسانی را که برای فصل دوم بازی عرضه شده را بر روی پلتفرم‌های قدیمی خود دانلود کنند بعد از انجام این کار گزینه «آپلود کردن فایل ذخیره» در دسترس قرار می‌گیرد که البته قابل اشاره است که شما باید یک حساب رایگان مخصوص تل‌تیل نیز داشته باشید. گیمرانی که کنسول نسل هفتمی خود را دیگر در اختیار ندارند باید قید فایل‌های ذخیره بازی خود را بزنند. 

The Walking Dead: A New Frontier در تاریخ ۳۰ آذر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 ،ایکس‌باکس وان ،پی‌سی و اندروید و iOS عرضه خواهد شد و طبق اعلام تل‌تیل و به دلیل طولانی بودن قسمت اول فصل سوم، آن را طی دو بخش در اختیار گیمران قرار خواهد داد.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده