نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

انتشار دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Assassin's Creed با نزدیک شدن به زمان اکران

کمپانی فاکس قرن بیستم دو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار اساسین کرید (Assassin’s Creed) منتشر کرد.

کمتر از دو هفته تا اکران فیلم Assassin's Creed بیشتر باقی نمانده است و به همین منظور کمپانی فاکس قرن بیستم در حال پخش تبلیغ‌های تلویزیونی متعدد از این فیلم از شبکه‌های مختلف در سراسر جهان است. حال این کمپانی دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Assassin's Creed منتشر کرده است. در ویدیو اول، شخصیت آلن ریکین، مدیر آبسترگو، را مشاهده می‌کنیم که در حال توضیح دادن پیشرفت فناوری به کالوم لینچ است که منجر به ساخت دستگاه انیموس شده است. او می‌گوید که «در سال ۱۹۱۷ ما هستم اتم را شکافتیم و در سال ۱۹۵۳ ساختار دی‌ان‌ای را کشف کردیم». طبق اطلاعاتی که از داستان فیلم Assassin's Creed منتشر شده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی، این فرصت ایجاد شده است تا از طریق دستگاه انیموس، که شباهت زیادی به واقعیت مجازی دارد، زندگی اجداد خود را دوباره بازسازی و بر روی آن مطالعه کنیم. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

|

|

به تازگی واکنش‌های اولیه از فیلم Assassin's Creed منتشر شده است و واکنش‌ها اکثرا مثبت بوده است و به نظر می‌رسد سرانجام طلسم شکست فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی، شکسته شده است. یوبی‌سافت و فاکس قرن بیستم امیدوار هستند که علاوه بر جلب نظر منتقدان، این فیلم بتواند در گیشه نیز موفق عمل کند. به تازگی آزیتا ایمار از کمپانی یوبی‌سافت، در مصاحبه جدید خود گفته که معتقد است که فیلم Assassin's Creed صنعت فیلم‌های ساخته شده براساس بازی‌های ویدیویی را تغییر خواهد داد. او در این رابطه گفت:

به نظر من این فیلم انقلابی خواهد بود. این اولین باری است که استودیوی بازی سازی و فیلم سازی ایده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و قصد ندارند فقط از بازی الهام بگیرند. قطعا این بازی انقلابی در این صنعت به وجود خواهد آورد.

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل است و بازیگرانی چون مایکل فسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کنت ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. چند روز پیش، فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی را همراه با یک ویدیو، از این فیلم منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم بود. بخش عمده‌ای از فیلم در قرن ۲۱ میلادی و زمان حال رخ می‌دهد، با این حال این فیلم به گذشته و قرن ۱۵ میلادی نیز باز می‌گردد که طبق گفته سازندگان آن، فاسبندر و دیگر بازیگران در این صحنه‌ها به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال، یک هفته پس از اکران فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده