// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

بازی !Drive!Drive!Drive عرضه شد

تریلر هنگام عرضه بازی !Drive!Drive!Drive منتشر شد.

استودیو دیفرنت کلوت (Different Cloth) و کمپانی چویس پروویژنز (choice Provisions) بازی اتومبیل‌رانی !Drive!Drive!Drive را برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی (ویندوز، مک و لینوکس) عرضه کرد. به مناسبت عرضه این بازی، این کمپانی تریلر جدیدی منتشر کرد.

اگر اولین بار است نام بازی !Drive!Drive!Drive را می‌شنوید باید اشاره کرد که دراین بازی، هوش مصنوعی عمدا به شکلی فاجعه بار عمل می‌کند و شما باید با بر عهده گرفتن هدایت اتومبیل‌ها که حداکثر در چهار مسیر مختلف در حال حرکت هستند، آن‌ها را از این وضعیت نجات دهید. البته در آنِ واحد تنها می‌توانید هدایت یکی از آن‌ها را در دست بگیرید و اتومبیل‌های دیگر توسط هوش مصنوعی رایانه هدایت می‌شود، پس شما با هدایت همزمان اتومبیل‌ها بیشترین امتیاز را از آن خود بکنید.

بخش کمپین تک نفره بازی !Drive!Drive!Drive شامل ۱۰۰ مسیر یا نقشه مختلف می‌شود که همه آنها با ویرایشگر نقشه درون بازی ساخته شده است. سازندگان با اضافه کردن قابلیت طراحی نقشه در بازی به کاربران این اجازه را می‌دهند که آنها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و به طور همزمان از حضور ۴ بازیکن در بخش چند نفره آنلاین پشتیبانی می‌کند.

همچنین  بازی !Drive!Drive!Drive قرار بود برای پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه شود اما استودیو دیفرنت کلوت اعلام کرد که نسخه ویتا این بازی در حال حاضر تاخیر خورده است.

بازی !Drive!Drive!Drive هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران است که البته به مناسبت عرضه این بازی با تخفیف ۱۵ درصدی همراه خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار این بازی را دانلود و تماشا کنید.

|

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده