نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ عرضه دقیق هدست پلتینیوم پلی استیشن مشخص شد

سونی تاریخ عرضه هدست پلتینیوم پلی‌استیشن را اعلام کرد.

هدست ۱۶۰ دلاری پلتینیوم پلی‌استیشن ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۶ عرضه شود که سونی چندی پیش اعلام کرد عرضه این محصول تا ماه ژانویه ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. حال کمپانی ژاپنی تاریخ عرضه دقیق این هدست را نیز اعلام کرده است که بر اساس آن، از ۲۳ دی این هدست با قیمت ۱۶۰ دلار روانه بازار خواهد شد. این هدست با استفاده از فناوری صدای سه‌بعدی سونی قادر است صدای فراگیر ۷/۱ کاناله ارائه کند و با استفاده از کابلی که داخل جعبه موجود است، می‌توانید آن را از درگاه ۳/۵ میلی‌متری به گوشی‌های موبایل و هدست پلی‌استیشن VR نیز وصل کنید.

پس از عرضه این هدست، استودیو ناتی‌داگ یک آپدیت برای بازی Uncharted 4 عرضه خواهد کرد که پشتیبانی از صدای سه‌بعدی را به این بازی اضافه می‌کند. به همین دلیل ویدیویی توسط این استودیو منتشر شده که سازندگان بازی در آن درباره تاثیر صدای سه‌بعدی روی گیم‌پلی بازی صحبت میکنند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

نیل دراک‌من، سازنده آنچارتد 4، اعلام کرده که هدست پلتینیوم باعث هرچه طبیعی‌تر شدن تجربه گیمر‌ها از بازی می‌شود. برای مثال در قسمتی از بازی نیتن در طبقه بالای خانه است و النا وی را از طبقه پایین صدا می‌کند و با استفاده از هدست جدید، کاملا حس خواهید کرد که شخصی از پایین شما را صدا می‌زند. یا در مثال دیگر در حین درگیری‌ها صدای شلیک‌ها را دقیقا از زاویه‌ای که دشمنان حضور دارند خواهید شنید.

همچنین بازی‌های دیگری از جمله MLB The Show 17، Days Gone و Uncharted: Lost Legacy نیز از صدای سه‌بعدی پشتیبانی خواهند کرد. قیمت هدفون جدید سونی در کانادا ۲۰۰ دلار خواهد بود. نظر شما در مورد این هدفون سونی چیست؟ آیا قیمت آن را معقول می‌دانید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده