// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳

تیک تو دوباره علامت تجاری Agent را ثبت کرد

در کنفرانس خبری شرکت سونی در E3 2009 بازی Agent معرفی شد و از آن سال تاکنون به جز تایید دوباره علامت تجاری شاهد خبر خاصی از این بازی نبوده‌ایم. 

این که چه بلایی سر Agent آمده یکی از اصلی‌ترین سوال‌های گیمران در طول سالیان اخیر بوده است. بازی که در کنفرانس خبری سونی در E3 2009 به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 معرفی شد و اعلام شد که شرکت فوق‌العاده قدرتمند و محبوب راک‌ استار وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. از لحظه معرفی Agent در سال ۲۰۰۹ تاکنون شاهد خبر خاصی در خصوص فرایند ساخت آن نبوده‌ایم و بازی در سکوت کامل قرار داشته و تنها موردی که ما را به زنده بودن Agent امیدوار می‌کند ثبت چندباره نام این بازی در دفتر علائم تجاری و اختراعات ایالت متحده توسط شرکت Take-Two است. 

تیک تو علامت تجاری Agent را برای اولین بار در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۲ با این عنوان که قصد استفاده از آن را دارد ثبت کرد. طبق قوانین حاکم بر این مسئله هر گاه که یک نام تجاری جدید توسط مالک محصول ثبت شد آن‌ها اجازه دارند تا پنج مرتبه دیگر در فاصله شش ماهه، باری دیگر آن را در دفتر علائم تجاری و اختراعات ایالت متحده ثبت مجدد کنند و اگر پس از مهلت قانونی مالک نتواند محصول را معرفی کند تمام حق و حقوق مربوط به آن پس گرفته می‌شود. تیک تو تقریبا یک سال و نیم گذشته نام تجاری Agent را دوباره ثبت کرده بود و این طور که به نظر می‌رسد دیگر مهلت این ناشر رو به اتمام است و اگر نتواند بازی را در ضرب الاجل تایید شده معرفی کند دیگر حق استفاده از این نام تجاری را ندارد.   

Take-Two برای جلوگیری از رخ‌دادن مسئله بالا تصمیم گرفته تا Agent را با لگو و نام تجاری جدیدی ثبت کند که در تصاویر پایین آن را مشاهده خواهید کرد که این موضوع به آن‌ها سه سال و شش ماه دیگر زمان برای معرفی بازی می‌دهد.

تصمیم‌گیری در خصوص آینده این بازی و این که ما به زودی شاهد معرفی آن از سوی راک استار خواهیم بود بسیار سخت است مخصوصا زمانی که این شرکت با آرامش کامل در حال توسعه بازی به شدت مورد انتظار Red Dead Redemption 2 بوده که تا انتشار آن اگر تاخیری در کار نباشد حداقل یک سال زمان باقی مانده است. به هر حال ماجرا هر چه که باشد Take-Two حاضر نیست نام تجاری Agent را از دست دهد و این خود دلیل محکمی است برای این که بازی به آرام‌ترین شکل ممکن مراحل ساخت خود را طی می‌کند.

(بر روی تصاویر کلیک کنید تا با اندازه واقعی مشاهده کنید)

که رسم راک استار در هر نسل حداقل معرفی یک بازی جدید و عرضه آن بوده و از آنجایی که این شرکت بعد از GTA V تقریبا چهار سال را در سکوت کامل به سر می‌برد نیز ممکن است دلیلی بر ساخت این بازی در یکی از استودیو این شرکت باشد و همان‌طور که پیش از این تیک تو نیز اشاره کرده بود راک استار شرکتی است که به راحتی می‌تواند بر روی چند پروژه با بهترین کیفیت ممکن کار کند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده