نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر رسمی فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

کمپانی پارامونت پوستر رسمی جدیدی از فیلم مورد انتظار تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) را منتشر کرد.

در طول هفته‌های اخیر تریلرهای متعددی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتشار اولین تریلر فیلم سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) و همچنین اولین تریلر فیلم Transformers: The Last Knight اشاره کرد که در این دو فیلم اعضای اصلی فیلم به هم خیانت کرده‌اند. در فیلم The Fate of the Furious، شخصیت دومینیک تورتو به خانواده خود پشت کرده است و در فیلم Transformers: The Last Knight، شخصیت اپتیموس پرایم را در حال نبرد با بامبل‌بی مشاهده کردیم.

حال کمپانی پارامونت و مایکل بی، کارگردان فیلم Transformers: The Last Knight، پوستر رسمی جدیدی از این فیلم منتشر کرده‌اند که شخصیت اپتیموس پرایم، رهبر اتوبات‌ها، را در آن مشاهده می‌کنیم که تبدیل به شخصیتی شرور و منفی شده است و بالای سر جنازه بامبل‌بی ایستاده است. در پشت سر اپتیموس پرایم، یک وسیله شناور بر روی آب مشاهده می‌کنیم که احتمالا بخشی از سفینه فضایی گروه Combaticons یا خالقین است که در این قسمت زمین را تهدید می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Official Poster For TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.  مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان بوده است. مایکل بی در مصاحبه‌ای که اوایل سال جاری میلادی انجام داده بود، اعلام کرد که فیلم Transformers: The Last Knight، آخرین فیلم این مجموعه است که کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

کمپانی پارامونت تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند. این استودیو چندی پیش اعلام کرده است دو فیلم پس از فیلم The Last Knight به روی پرده خواهد رفت. فیلم Transformers 6 در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و Transformers 7 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد. یکی از این دو فیلم، قرار است قسمت فرعی این مجموعه باشد که تمرکز آن بر روی شخصیت بامبل‌ بی خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده