نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

تمامی نسخه‌های BioShock از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شدند

سه گانه BioShock از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه شده است.

زمانی که مایکروسافت اولین بار قابلیت Backward Compatibility را برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد، کم‌تر کسی انتظار داشت که ویژگی اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی کنسول فعلی خیلی موفق شود. با این حال سهولت استفاده و پشتیبانی عالی مایکروسافت، باعث شده تا امروز این قابلیت یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ایکس‌باکس وان باشد.

تا به امروز ۲۹۷ بازی از طریق این ویژگی برای ایکس‌باکس وان عرضه شده بودند که امروز مایکروسافت از عرضه سه‌گانه محبوب بایوشاک از این طریق خبر داد تا تعداد بازی‌های Backward Compatibility به رقم ۳۰۰ برسد. در صورتی که بازی‌های BioShock، BioShock 2 و BioShock Infinite را پیش از این به صورت دیجیتالی یا فیزیکی خریداری کرده باشید، هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را روی ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

در صورت داشتن نسخه دیجیتالی، کافی است اقدام به دانلود آن کنید و در صورتی که دیسک بازی‌ها را دارید، با قرار دادن آن در دستگاه حجم کمی دانلود خواهد شد و سپس می‌توانید با استفاده از دیسک بازی را تجربه کنید.

در لیست بازی‌های Backward Compatibility که حال تعداد آن‌ها به ۳۰۰ عدد رسیده است، شاهد آثار بزرگ و کوچکی هستیم و البته هنوز یک سری بازی‌های پرطرفدار مثل Call of Duty: Black Ops 2 وجود دارند که به لیست اضافه نشده‌اند. با این حال مایکروسافت نشان داده که اهمیت زیادی برای نظرات طرفداران قائل است و می‌توان انتظار داشت که این بازی‌های محبوب نیز در آینده وارد لیست شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده