نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید Sudden Strike 4 گیم پلی جذاب بازی را نشان می‌دهد

کمپانی کالیپسو اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Sudden Strike 4 را منتشر کرده است.

Sudden Strike یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های سبک استراتژیک است که نبرد‌های عظیم جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. چندی پیش بود که نسخه چهارم این مجموعه معرفی شد و حال کایت گیمز و کالیپسو، سازنده و ناشر بازی، اولین تریلر از گیم‌پای آن را منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

تریلر جدید قسمت‌های تک و چندنفره بازی را نشان می‌دهد که به استناد آن، شاهد نبرد‌های بسیار عظیمی با حضور تعداد زیادی نیرو خواهیم بود. به‌علاوه سیستم Pause and Play نیز در این نسخه قابل استفاده است و می‌توانید بازی را متوقف کرده، به سرباز‌هایتان دستور بدهید و سپس نبرد را ادامه بدهید.

در تریلر گیم‌پلی بازی همچنین یکی از ویژگی‌های جدید آن یعنی امکان انتخاب فرمانده نیز نشان داده می‌شود. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا از بین ۹ فرمانده موجود که بر اساس شخصیت‌های واقعی طراحی شده‌اند، یکی را انتخاب کنید و از ویژگی‌های مثبتی که در اختیار سرباز‌هایتان قرار می‌دهند، بهره ببرید.

طبق اعلام کالیپسو، بازی Sudden Strike 4 دارای بیش از ۲۰ مرحله داستانی خواهد بود که نبرد‌های بزرگ جنگ جهانی دوم در آن‌ها به تصویر کشیده شده‌اند. به‌علاوه برای بازی بیش از ۱۰۰ نوع نیرو طراحی شده است و نبرد‌ها نیز بسیار تاکتیکی خواهند بود.

Sudden Strike 4 قرار است بهار سال آینده برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس و پلی‌استیشن 4 عرضه شود و نسخه پی‌سی آن از ماد نیز پشتیبانی خواهد کرد. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را با تخفیفی ۱۵ درصدی از استیم پیش‌خرید کنید و نسخه دیجیتالی موسیقی‌های بازی و کتابچه هنری و همچنین بسته الحاقی Battle of Kursk را نیز دریافت کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده