// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Halo Wars 2 توسط بنیاد ESRB رده‌ بندی سنی شد

بنیاد ESRB که مسئولیت رده بندی سنی بازی‌ها را بر عهده دارد، درجه سنی بازی Halo Wars 2 را مشخص کرد.

بازی Halo Wars 2 توسط بنیاد رده‌بندی سنی ESRB چندی پیش رده بندی سنی شد و این بنیاد جزییاتی نیز از بازی ارائه کرد. بنیاد ESRB این بازی را برای نوجوانان مناسب دانست و درجه Teen را به آن داد و در ادامه نیز به سطح پایین خشونت در این بازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد که شاهد صحنه‌های کمی از خون و خون‌ریزی خواهیم بود و این بازی برای نوجوانان مناسب خواهد بود.

همچنین ESRB در ادامه اعلام کرد:

در این بازی استراتژی کاربران به ساخت پادگان‌ها و نیرو‌های ارتشی می‌پردازند تا دشمن را شکست داده و ماموریت‌ها را به پایان برسانند. همینطور کاربران با جمع‌آوری و مدیریت منابع به ارتقا نیرو‌های ارتشی خود می‌پردازند. در صحنه‌های نبرد می‌توان به شلیک سلاح‌ها، انفجار‌ها و ضجه‌های درد اشاره کرد. به طور مثال در صحنه‌ای شاهد خون ریزی سربازی بر اثر ضربات چاقو بودیم، همچنین در صحنه‌های دیگری کشته شدن موجودات فضایی توسط سربازان نیز دیده شده است. در مورد الفاظ گفتاری نیز می‌توان اشاره کرد در این بازی کم و بیش الفاظ تند استفاده شده است.

بازی Halo Wars در سال ۲۰۰۹ در سبک استراتژی عرضه شد و حال نسخه دوم این بازی دو سال است که در دست ساخت است. با اینکه سری هیلو به عنوان یک اثر شوتر شناخته می‌شود، اما Halo Wars یک بازی استراتژی است.

ساخت بازی  Halo Wars 2 از سال ۲۰۱۴ توسط استودیو 343 اینداستریز (343 Industries) و کریتیو اَسمبلی (Creative Assembly) شروع شده و قرار است این بازی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (Windows 10) در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۲۱ فوریه ۲۰۱۷) عرضه شود.

داستان بازی Halo Wars 2 سه دهه بعد از بازی Halo Wars 1 و چندین سال قبل از بازی Halo 5: Guardians اتفاق می‌افتد. البته اشاره شده که شخصیت‌های قبلی در این بازی حضور نخواهند داشت.

نظر شما در مورد این سبک در سری بازی‌های Halo Wars چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده