نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

ویدیو جدیدی از نقشه Giants Shadow بازی Battlefield 1 منتشر شد

اخیرا ویدیو جدیدی از گیم‌پلی نقشه Giants Shadow بازی Battlefield 1 منتشر شده است که محیط این نقشه را نشان می‌دهد.

کاربری با نام Westie ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی نقشه Giants Shadow بازی Battlefield 1 منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد محیط این نقشه همراه نحوه استفاده از اسلحه Grenade Crossbow خواهیم بود. نقشه Giants Shadow برای بخش چندنفره بازی Battlefield 1 فردا برای دارندگان نسخه Premium Edition و Premium Pass و کسانی که این بازی را پیش‌خریده کرده‌ بودند، در دسترس خواهد بود و در روز  ۳۰ آذر برای تمامی دارندگان بازی Battlefield 1 عرضه خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|

نقشه Giant's Shadow دارای بخش‌های متفاوتی نسبت به نقشه‌های دیگر این بازی است و محیط این نقشه شبیه یکی از مراحل بخش تک‌نفره است. همچنین، در این نقشه بازیکنان می‌توانند از ماشین‌ها، تانک‌ها و اسب‌ها برای پیشبرد گیم‌پلی بازی استفاده کنند. نقشه Giant's Shadow به صورت رایگان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Battlefield ۱ در روز ۳۰ مهر منتشر شد که با نقدهای مثبت منتقدین روبرو شد. زومجی هم بازی Battlefield 1 را مورد بررسی قرار داده است و نمره فوق‌العاده ۹ را به این بازی داده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده