نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

شخصیت Tommy Jarvis در بازی Friday the 13th قابل بازی خواهد بود

سازندگان بازی Friday the 13th: The Game تأیید کردند شخصیت Tommy Jarvis در این بازی حضور داشته و قابل بازی خواهد بود.

سایت RelyOnHoror گزارش جدیدی از بازی Friday the 13th: The Game منتشر کرد. براساس گزارش منتشر شده، شخصیت Tommy Jarvis در این بازی حضور خواهد داشت و برای نجات جان خود در تلاش است Jason را بکشد. در این گزارش، تریلری نیز منتشر شده است که شخصیت Tommy Jarvis را معرفی می‌کند و این شخصیت در بازی Friday the 13th: The Game قابل بازی خواهد بود. همچنین Thom Mattews صداپیشگی این شخصیت را بر عهده گرفته است؛ پیش از این متیوز صداپیشه شخصیت‌های جان شپرد و کوری فلدمن بوده است. سلاح جارویس یک اسلحه شات‌گان است اما از توانایی‌های دیگر این شخصیت اطلاعات دیگری موجود نیست. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|

بازی Friday the 13th: The Game برای اولین بار در کمپین کیک‌استارتر معرفی شد و مبلغ ۸۰۰ هزار دلار برای ساخت این بازی جمع‌آوری شد. مبلغ درخواستی سازندگان بازی ۷۰۰ هزار دلار بود که مبلغی بیشتر از مبلغ درخواستی سازندگان تأمین شد.

بازی Friday the 13th: The Game ابتدا قرار بود در پایان سال ۲۰۱۶ منتشر شود اما عرضه این بازی با تأخیر مواجه شده است و در پاییز سال ۲۰۱۷ برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند به بتای بازی Friday the 13th: The Game دسترسی داشته باشند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده