// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Garou: Mark of the Wolves برای استیم در دسترس قرار گرفت

بازی Garou: Mark of the Wolves برای استیم در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرف.

دو استودیو SNK و DotEmu، ناشر و سازنده بازی Garou: Mark of the Wolves، این بازی را با قیمت ۹/۹۹ دلار از طریق استیم در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار دادند. این خبر در حالی است که این بازی مبارزه‌ای قدیمی مدتی پیش برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود.

بازی Garou: Mark of the Wolves آخرین نسخه از بازی Fatal Fury است که مشاهده می‌شود هنوز طرفداران زیادی را در اختیار دارد و علاقه‌مندان این بازی بر روی استیم می‌توانند همین حالا اقدام به خرید کرده و از این بازی مبارزه‌ای لذت ببرند. اگر از علاقه‌مندان بازی The King of Fighters باشید، حتما نسخه‌های Fatal Fury را بازی کرده‌اید. برای اطلاعات بیشتر Garou: Mark of the Wolves شامل بخش‌های زیر است.

Arcade Game: در این بخش می‌توانید با ۱۲ شخصیت اصلی و ۲ شخصیت دیگر (باید آن‌ها را آزاد کنید) به‌بازی کردن بپردازید. سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی شبیه به King of Fighters: Maximum Mayhem است.

بخش چندنفره: در بخش چند نفره بازی می‌توانید با دعوت کردن دوستانتان به‌مبارزه کردن قدرت خود را سنجیده یا با رفتن به لابی‌های مختلف، با بازیکنان سرتاسر جهان به‌رقابت بپردازید.

بخش تمرینی: در بخش تمرینی بازی که در بازی‌های مبارزه‌ای مهم‌ترین بخش بحساب می‌آید، می‌توانید با شخصیت‌های مورد علاقه خود به‌بازی کردن پرداخته و کسب مهارت کنید.

Leaderboards: در بخش لیدربورد بازیکنان می‌توانند رتبه جهانی خود را مشاهده کنند.

تنظیمات: در بخش تنظیمات بازی Garou: Mark of the Wolves قادر به تنظیم و تغییر دادن ویژگی‌های گرافیکی، صدا و کنترلر خود هستید تا بهترین عملکرد از نظر خود را در اختیار داشته باشید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده