نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بسته Together for Victory بازی Hearts of Iron IV در تاریخ ۲۵ آذر عرضه می‌شود

اولین بسته‌ی الحاقی بازی Hearts of Iron IV، با نام Together for Victory، اواخر آذرماه منتشر می‌شود.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، ناشر Hearts of Iron IV، اولین بسته‌ی توسعه‌ی این بازی استراتژی را معرفی کرد. محتوای دانلودی جدید Together for Victory نام دارد و در روز ۲۵ آذر (۱۵ دسامبر) برای پی‌سی عرضه می‌شود. این بسته را می‌توان با قیمت ۱۴/۹۹ دلار خریداری کرد.

به‌گفته‌ی پارادوکس، Together for Victory محتوایی است که زمینه را برای راهیابی بسته‌های بعدی به بازی فراهم می‌کند. در این DLC به کشورهای غیر ابرقدرت توجه ویژه‌ای شده است؛ به‌طوری که در آن، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و هند (راج بریتانیا) هرکدام از National Focusهای منحصربه‌فردی بهره می‌برند. در آن‌سو، رهبران بیشتری به بازی اضافه شده‌اند و شماری مجموعه‌ی صنعتی جدید هم در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در این میان، تریلری هم منتشر شده که در آن، دن لیند، طراح بازی، درباره‌ی ویژگی‌های Together for Victory توضیح می‌دهد.

دانلود SD360p | دانلود HD720p  |

به‌طور خلاصه، ویژگی‌های اولین بسته‌ی الحاقی بازی از این قرار است:

سیستم جدید خودمختاری (Autonomy): اکنون ایالت‌های خودمختار صرفاً عروسک‌هایی دست‌نشانده نیستند؛ بلکه می‌توانند به سهم خودشان تأثیرگذار باشند. قلمروها (Dominion)، دولت‌های دست‌نشانده (Puppet State) و مستعمرات (Colony) قادر هستند تا در راستای دست‌یابی به استقلال کامل تلاش کنند.

فرمان Spearheads: این دستور جدید، پیروزی‌های غیرمنتظره در حملات زمینی را دست‌یافتنی‌تر می‌کند.

Focus پیوسته: با انتخاب کردن یک National Focus می‌توانید توانایی‌های ملت‌تان را در طول زمان تقویت کنید و نیروهای نظامی‌تان را، از لحاظ جنبه‌های مختلف، اولویت‌بندی کنید.

تاریخ قابل تغییر: سرنوشت هر قلمرویی می‌تواند در خط تاریخی دیگری دنبال شود. شما می‌توانید آفریقای جنوبی را به انقلاب کمونیستی راهنمایی کنید که به جدایی‌ها و تبعیض‌های آن پایان می‌دهد؛ اما از طرفی موجب فاصله گرفتن‌اش از بریتانیا خواهد شد. همچنین می‌توان کانادا را به کشوری فاشیست تبدیل کرد که جنوب قلمروی‌اش را به‌شدت زیر نظر می‌گیرد.

به‌اشتراک‌گذاری فناوری‌ها: می‌توانید خودتان را به یک ابرقدرت متصل کنید و از پروهش‌های آن‌ها برای شتاب بخشیدن به پیشرفت خودتان بهره ببرید.

ثبت کردن رویدادهای نبرد: اکنون می‌توان جزئیات دقیقی از عملکرد نیروها در میدان نبرد را مشاهده کرد.

قانون «وام و اجاره»: به‌واسطه‌ی قانون وام و اجاره، این امکان برای بازیکنان فراهم شده تا از آن‌سوی اقیانوس‌ها درخواست کمک کنند و با تجهیزات و وسایل نقلیه‌ی جدیدی که به دست‌شان می‌رسد، به یاری ارتش‌های محاصره‌شده‌ی‌شان بشتابند.

طراحی‌های جدید: علاوه بر اضافه شدن پرتره‌های رهبران جدید به بازی، پرتره‌ی رهبران پیشین هم بعضا از نو طراحی شده است. در این میان، بازنگری‌هایی هم در مورد تصاویر رویدادها و ظاهر نیروها انجام شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده