نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵

نام هشتمین فیلم مجموعه Fast and Furious مشخص شد

هشتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» (Fast and Furious) با نام «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) به روی پرده خواهد رفت.

طرفداران مجموعه سریع و خشمگین تا به امروز فیلم بعدی این سری را با نام Fast and Furious 8 می‌شناختند، اما سازندگان این اثر با انتشار یک تیزر کوتاه از اسم جدید فیلم‌شان رونمایی کردند. در انتهای این تیزر (که می‌توانید آن را اینجا مشاهده کنید) عبارت The Fate of the Furious به عنوان نام فیلم نقش می‌بندد. این تیزر بخشی از یک تریلر کامل است که به زودی منتشر خواهد شد.

The Fate of the Furious به وسیله اف. گری گری، سازنده فیلم موفق «مستقیم بیرون کامپتن» (Straight Outta Compton) کارگردانی می‌شود. وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز و جیسون استاتهام همگی ستارگان اصلی فیلم‌های قبلی مجموعه هستند که در قسمت هشتم نیز حضور دارند و در کنار بازیگران جدیدی چون چارلیز ترون، هلن میرن و کرت راسل به ایفای نقش می‌پردازند.

The Fate of the Furious تنها فیلم سری سریع و خشمگین نیست که نامش در تقویم انتشار کمپانی یونیورسال پیکچرز دیده می‌شود؛ قسمت‌های نهم و دهم این مجموعه نیز در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ اکران خوهند شد. همچنین وین دیزل قبلا اعلام کرده بود که در آینده شاهد ساخته شدن فیلم‌های فرعی بر اساس شخصیت‌های مختلف سری خواهیم بود.

فیلم سرنوشت خشمگین در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده