نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

اشاره سایمون پگ به فیلمنامه نویسی Star Trek 4

سایمون پگبه احتمال نگارش فیلمنامه چهارمین نسخه از مجموعه جدید «پیشتازان فضا» اشاره کرد.

سایمون پگ، یکی از نویسندگان فیلم سینمایی «فراتر از پیشتازان فضا» (Star Trek: Beyond)، عکسی از خود در کنارداگ جانگ، دیگر نویسنده این فیلم، منتشر کرد که ممکن است خبر از شروع کار بر روی فیلمنامه فیلم بعدی مجموعه دهد. در این تصویر پگ در کنار داگ جانگ است و ربات نشان دهنده کمپانی بد ربات (Bad Robot) جی جی آبرامز که سه فیلم قبلی مجموعه را تهیه کنندگی کرده نیز مشاهده می‌شود.

simon pegg

استودیوی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در ماه جولای خبر از برنامه‌های خود برای نسخه چهارم از این مجموعه داد و از بازگشت کریس همسورث در نقش پدر «کاپیتان جان کرک» نیز پرده برداری کرد. پارامونت در این رابطه گفته:

در نسخه بعدی از مجموعه فیلم «پیشتازان فضا»، «کاپیتان کرک» با بازی کریس پاین با کسی رو به رو خواهد شد که تا به حال فرصت ملاقات با وی را نداشته اما میراثش همیشه گریبانگیر وی بوده است و آن شخص، کسی نیست جز پدرش.

این خبر قبل از اکران «فراتر از پیشتازان فضا» اعلام شد و گرچه فروشش از نسخه‌های قبلی پایین‌تر بود اما این فیلم با فروش ۳۴۳ میلیون دلاری، فروش موفقی داشت. آبرامز نیز از این موضوع خبر داده که ساخت فیلم چهارم به عملکرد «فراتر از پیشتازان فضا» بستگی دارد. وی در این رابطه به اینترتینمنت ویکلی گفت:

یکی از دلایلی که امیدوارم «فراتر از پیشتازان فضا» خوب عمل کند این است که بتوانیم به سراغ ساخت فیلم بعدی برویم.

با وجود اینکه هنوز تاریخ اکرانی برای نسخه چهارم اعلام نشده است، به نظر می‌رسد مراحل ساخت این فیلم در حال پیگیری است و سایمون پگ نیز از نویسندگان آن است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده