نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تایید وجود بخش داستانی در بازی Star Wars Battlefront 2 توسط دایس

دایس تایید کرد در بازی Star Wars Battlefront 2، بخش داستانی تک‌نفره وجود خواهد داشت. 

عدم وجود بخش داستانی و تک‌نفره در بازی Star Wars Battlefront که سال گذشته منتشر شد، با واکنش منفی منتقدان و گیمرها روبه‌رو شد. حال دایس اعلام کرد که در نسخه سال آینده این بازی، بخش داستانی وجود خواهد داشت. 

چندی پیش بود که پاتریک سودرلند، رئیس استودیوهای الکترونیک آرتز، از احتمال وجود بخش داستانی در بازی خبر داده بود و حال به صورت رسمی این خبر تایید شد. پاول کسلین، یکی از تهیه‌کنندگان دایس در مصاحبه‌ای که با یوروگیمر انجام داد، گفت:

من خودم یکی از طرفداران مجموعه استار وارز هستم و من یک داستان می‌خواهم. من می‌خواهم بازی‌ای را تجربه کنم که من را درون دنیای استار وارز قرار دهد.

در ادامه این مصاحبه، سودرلند افزود که بخش داستانی در بازی Star Wars Battlefront 2 قرار دارد و دایس با بسته‌های الحاقی Rogue One و Death Star نحوه پیاده‌سازی یک بخش داستانی را یاد گرفته است.

در جریان نمایشگاه E3 بود که مشخص شد استودیوهای موتیو که در حال کمک کردن به استودیوهای ویسرال برای ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی از این مجموعه است، به دایس نیز برای ساخت Battlefront 2 کمک خواهد کرد. وظیفه اصلی استودیوهای موتیو کار برروی بخش داستانی این بازی خواهد بود. کسلین در ادامه درباره تجربیات دایس از بخش چندنفره برای ساخت بخش داستانی Battlefield 1 توضیحاتی ارائه داد:

ما جلسات بسیار زیادی در رابطه با هویت دایس و اینکه چگونه می‌خواهیم بازی‌ها را بسازیم، برگزار کردیم. ما با تعدادی از افراد در استودیو موتیو همکاری می‌کنیم و آنها رویکرد خود را در ساخت بازی دارند. ما با آنها به صورت نزدیکی در حال همکاری هستیم و هدف ما این است که محصول نهایی، یک محصول منسجم باشد.

ما نمی‌خواهیم بازی‌ای را تولید کنیم که دارای یک بخش چندنفره عالی و یک بخش تک‌نفره بد باشد و این دو بخش به هم متصل نباشند.

بازی Star Wars Battlefront 2 سال آینده عرضه خواهد شد. بلیک یورگنسن پیش از این اعلام کرده بود که این بازی تمرکز بیشتری برروی فیلم‌های جدید این مجموعه یعنی Star Wars The Force Awakens، Rogue One و Star Wars Episode VIII خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده