// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

رمدی هنگام نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی جدید خود، آن را معرفی می‌کند

استودیو رمدی به هنگام نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی جدید خود، آن را معرفی خواهد کرد.

استودیو رمدی، خالق بازی Quantum Break، در حال کار بر روی دو پروژه جدید است که هیچ اطلاعاتی هنوز حول این دو بازی منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، توماس پوها، مدیر بخش ارتباطات رمدی، در حساب توییتر خود اعلام کرده که در اواخر ماه جاری میلادی، اطلاعاتی حول این دو بازی منتشر خواهد شد. وی در این باره می‌گوید:

من در حال یک برنامه‌ریزی هستم که تا قبل از پایان سال جاری میلادی از طریق یک پست اطلاعات جزئی حول دو پروژه جدید استودیو رمدی را در اختیار کاربران قرار بدهم.

اینکه این دو پروژه جدید در چه سبکی است یا المان‌های تعبیه شده در بازی چه مواردی هستند، مشخص نبوده و تنها اطلاعات مشخص شده این است که رمدی در حال کار بر روی پروژه‌های جدید است. همچنین در ادامه گفته شده که تا نزدیک شدن به زمان عرضه بازی‌ها شاهد رونمایی از آن‌ها نخواهیم بود. وی در توییت دیگری گفته است:

تا نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، نمی‌توانیم آن را معرفی کنیم. در حال حاضر یک دوراهی وجود دارد. شما دوست دارید مردم اطلاعاتی از پروژه‌های آینده شما بدست بیاورند ولی ساکت ماندن نیز گزینه خوبی است.

در آخر نظر شما کاربران در مورد این دو پروژه مرموز چیست؟ دوست دارید شاهد عرضه یک آی‌پی جدید باشید یا دنباله‌‌ای برای بازی‌های این استودیو؟ با منتشر شدن اخبار جدیدتر آن را با شما کاربران به‌اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده