// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

Super Mario Run برای بازی کردن نیاز به اتصال مداوم اینترنت دارد

شیگرو میاموتو تایید کرد که بازی Super Mario Run برای اجرا و بازی کردن نیاز به یک کانکشن اینترنتی خوب و ثابت دارد.

شیگرو میاموتو، کارگردان بازی Super Mario Run، در جریان یک گفت و گوی اعلام کرده که برای بازی کردن این بازی می‌بایست به اینترنت متصل باشید. وی در این باره می‌گوید:

این بازی از اهمیت بالایی برای ما و مشتری‌هایی که آن را خریداری کرده‌اند، دارا است. قصد داریم مطمئن شویم که این محصول با امنیتی بسیار بالا در اختیار مشتریانمان قرار داده می‌شود. از این‌رو آن‌ها می‌توانند در شرایط محیطی ثابت به بازی کردن بپردازند.

قصد داریم از اتصال دائم به اینترنت برای امنیت این بازی استفاده کنیم.

در ادامه از وی پرسیده شد که آیا میاموتو از کلمه امنیت منظورش جلوگیری از نسخه‌های دزدی و کرک شده است یا نه و نکته جالب، این بود که میاموتو این حرف را تایید کرد. به عبارتی تیم سازنده برای جلوگیری از پایرسی و منتشر شدن نسخه‌های کرک شده کاری کرده است تا بازیکنان و خریداران بازی Super Mario Run، با اتصال به اینترنت به‌بازی کردن بپردازند.

بازی Super Mario Run پنج روز دیگر برای سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد و نینتندو، ناشر این بازی، قصد دارد مطمئن شود که سوپر ماریو ران از امنیتی بالایی بر روی دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل برخوردار است. نکته جالب‌تر این قضیه اینجاست که هر سه حالت بازی به اینترنت نیازمند است! میاموتو در این باره می‌گوید:

در ابتدا قصد داشتیم بخش داستانی بازی را بدون نیاز اتصال به اینترنت در اختیار کاربران قرار بدهیم اما، برای این کار یک چالش بسیار پیچیده بوجود می‌آمد که فقط بخواهیم اتصال به اینترنت را برای دو حالت Toad Rally و Kingdom قرار بدهیم.

در آخر نظر شما کاربران برای این اقدام نینتندو چیست؟ آیا با این کار موافق هستید؟

دانلود بازی آیفون Super Mario Run 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده