نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

حجم فایل نصبی The Last Guardian مشخص شد

امروز مشخص شد که بازی The Last Guardian پانزده گیگابایت فضا برروی کنسول پلی‌استیشن 4 اشغال می‌کند.

بازی The Last Guardian که از سال ۲۰۰۷ در دست ساخت است، بالاخره در تاریخ ۱۶ آذر برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. از زمانی که برای اولین بار بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمد،‌ موارد بسیار زیادی تغییر کرده است. در ابتدا قرار بود که بازی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شود اما به دلیل سختی‌های پیش‌آمده در ساخت بازی به دلیل محدویت‌های سخت‌افزاری تصمیم گرفته شد که بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با این حال بالاخره چند روز دیگر علاقمندان می‌توانند بازی را تجربه کنند و به تازگی اطلاعات جدیدی از حجم بازی و پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو مخنتشر شده است. 

بازی The Last Guardian تنها به ۱۵ گیگابایت فضا بر روی کنسول شما نیاز دارد و این نکته بسیار جالبی است. در زمانه‌ای که اکثر بازی‌ها با حجم‌هایی بالاتر از ۲۰ گیگابایت عرضه می‌شوند، این حجم در نوع خود جالب توجه است.

از طرف دیگر، لوگوی پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 پرو برروی جلد این بازی دیده نمی‌شود که به نظر می‌رسد بازی در زمان عرضه، از کنسول میان‌نسلی سونی پشتیبانی نخواهد کرد. حجم فضای مورد نیاز بازی توسط یکی از کاربران توییتر اعلام شده بود. 


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده