// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

معرفی بازی موبایل Rolling Sky

اگر به‌دنبال یک بازی ساده و کم حجم اما شدیدا اعتیادآور هستید با معرفی بازی Rolling Sky همراه زومجی باشید.

در عرصه بازی‌های موبایل موردی که تمام افراد را به سمت خود می‌کشد اعتیاد به آن بازی است. حال می‌خواهد آن بازی بسیار طراحی ساده‌ای داشته باشد یا از یک گرافیک اچ‌دی و طراحی بسیار با جزییات ساخته شده باشد. کچ‌اپ (Ketchapp) را می‌توان یکی از همین شرکت‌های بازی‌ساز که در این زمینه موفقیت بسیار زیادی را کسب کرده است به‌حساب آورد.

در کنار کچ‌اپ شرکت‌های دیگری هم هستند که برای رسیدن به موفقیت این کمپانی با ساختن بازی‌های ساده و در عین حال اعتیادآور سعی بر این دارند تا جای پای خود را در این عرصه سفت کنند. یکی از آن‌ها، شرکت بازی‌سازی چیتا است که همگان آن را به خاطر بازی Piano Tiles 2 به خوبی می‌شناسند و ساعت‌ها خود را درگیر این بازی کرده‌اند تا بتوانند رکورد دوست خود را بشکنند. برای آشنایی با این بازی معرفی آن را از زومجی بخوانید.

در این مطلب به سراغ یکی دیگر از شاهکارهای چیتا گیمز به اسم Rolling Sky رفته‌ایم که هیچ چیزی کم‌تر از بازی‌های کچ‌اپ ندارد.

این بازی با ضرب آهنگ بالای خود در گیم‌پلی بازی، در اول به نظر مقداری سخت خواهد آمد اما با یک ربع وقت گذاشتن روی آن متوجه خواهید شد که دیگر نمی‌توانید دست از بازی کردن بکشید. داستان بازی از این قرار است که شما کنترل یک توپ را بر عهده دارید که قرار است در هر مرحله به یک مقصد مشخص برسد. اما برای رسیدن به این مقصد موانع بسیار زیادی سر راه شما قرار می‌گیرند تا شما را از رسیدن به مقصد نهایی دور کنند. شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش به سمت راست یا چپ کنترل این توپ را در دست بگیرید. این بازی تنها با داشتن تمرکز بسیار زیاد بر روی آن و سرعت عمل در عبور از موانع می‌تواند شما را به سلامت از مراحل عبور بدهد.

Rolling Sky از ۱۰ مرحله مجزا تشکیل شده است که ۹ تای آن در همان ابتدای بازی قابل بازی کردن هستند و آن یک مرحله را باید با بازی کردن در مراحل مختلف و کسب امتیاز باز کنید. این بازی از قابلیت خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید در آخرین آپدیت منتشر شده از سوی چیتا گیمز یک مرحله دیگر به بازی در خصوص جشن هالووین اضافه شده است که می‌توانید با گرفتن آخرین آپدیت بازی به این مرحله دسترسی داشته باشید.

بازی Rolling Sky با امتیاز خوب ۴.۴ از گوگل پلی یکی از اعتیادآورترین بازی‌ها است که در کنار بازی‌های بسیار خوب شرکت کچ‌اپ قرار می‌گیرد. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی و آیتونز به صورت رایگان برای گوشی اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Rolling Sky از پلی‌استور | دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده