// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Mass Effect: Andromeda بر روی کنسول‌ها دارای نسخه بتا خواهد بود

بنظر می‌رسد بازی Mass Effect: Andromeda بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 دارای نسخه بتا خواهد بود.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی Mass Effect: Andromeda، این بازی دارای یک نسخه بتا بخش چند نفره برای کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد بود. این خبر توسط فابریس کاندومیناس، تهیه کننده Mass Effect: Andromeda، در جریان یک توییت تایید شد.

علاقه‌مندان به نسخه بتا بازی می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به وبسایت رسمی استودیو بایوور، سازنده این بازی، ثبت نام کرده و پس از تکمیل فرم نظرسنجی منتظر روز موعود بمانند. متاسفانه این بتا برای کاربران پی‌سی در نظر گرفته نشده است. به‌عبارتی برای دریافت این نسخه بتا؛ ابتدا می‌بایست با حساب کاربری الکترونیک آرتز خود وارد سیستم شده و با کلیک بر روی بخش مورد نظر، فرم نظر سنجی را تکمیل کنید. پس از تکمیل کردن می‌بایست بر روی Mass Effect: Andromeda Multiplayer Tech Test کلیک کرده و پس از پاسخ دادن به یک سری سوالات، ثبت نام خود را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که حتما اکانت پلی‌استیشن نتوورک یا ایکس‌باکس لایو خود را به حساب الکترونیک آرتز که در اختیار دارید، لینک کرده باشید.

از آن‌جایی که هنوز نبود نسخه بتا بازی برای پی‌سی تایید نشده است، می‌توان امید داشت در آینده این نسخه آزمایشی بخش چند نفره بازی برای رایانه‌های شخصی نیز تایید شود.

بازی Mass Effect: Andromeda در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده