// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

جرئیات بهبودهای بازی Killing Floor 2 در پلی استیشن 4 پرو اعلام شد

تریپ‌وایر اینتراکتیو جزئیات بیشتری را از بهبود‌های Killing Floor 2 در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر کرده است.

دیوید هنسلی،‌ از استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) در پستی برروی وبلاگ پلی‌استیشن، گفته است که قدرت پلی‌استیشن 4‌ پرو به توسعه‌دهندگان اجازه داده تا «تصاویر Killing Floor 2‌ را به سطح دیگری از دقت ببرند». این بازی در پلی‌استیشن 4‌ پرو با رزولوشن 1800p اجرا خواهد شد و بازیکنانی که دارای تلویزیون 4K هستند می‌توانند بازی را به صورت آپ‌اسکیل برروی رزولوشن 2160p تجربه کنند.

هنسلی در این رابطه گفت:

رزولوشن اضافی به طور کلی محیط، سلاح و جزئیات شخصیت‌ها را ورای چیزی که در نمایشگر 1080p ‌قابل درک است،‌ افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، ویژگی‌های محیط مانند شاخ و برگ‌ها «سطح جدیدی از تعریف را دارند» و Zeds، دشمنان درون بازی نیز بهتر به نظر می‌رسند. البته که Killing Floor 2 یک بازی پر از خون و خشونت است و قدرت پلی‌استیشن 4‌ پرو باید این موارد را در جهت مثبت هدایت کند. هنسلی همچنین از بهتر به نظر رسیدن ویژگی سیستم لخته شدن خون و ویژگی انعکاس خون در محیط و شخصیت‌ها در رزولوشن بالا خبر داده است.

Killing Floor 2 با استفاده از مموری اضافه پلی‌استیشن 4 پرو قادر است تا با آزاد کردن بافت‌های فوق‌العاده، رزولوشن بالاتر را نسبت به پلی‌استیشن 4 استاندارد بدست بیاورد.

بافت‌های فوق‌‌العاده، جزئیات سطوح اضافه‌ای را به هر چیزی در بازی شامل سلاح‌های اول شخص، دست‌ها، Zed‌ها و خود مراحل می‌افزاید.

Killing Floor 2

علاوه بر این، سایه‌های پویا در نسخه‌ پلی‌استیشن 4 پروی این بازی بهبود یافته که باعث وضوح و رزولوشن بالاتر می‌شود. هنسلی همچنین با اشاره به بهبودهای مختلف بصری در بازی،‌ به این موضوع اشاره کرده است که این بهبود‌ها با در نظر گرفته نشدن فریم ریت صورت نگرفته است. به یک معنا فریم ریت بازی باید در پلی‌استیشن 4 پرو بهتر باشد.

در آخر بازیکنانی که Killing Floor 2‌ را با استفاده از پلی‌استیشن 4 پرو برروی رزولوشن 1080p تجربه می‌کنند نیز  قادر به استفاده از مزایای این کنسول و بهبود‌های بازی هستند. در این رابطه هنسلی گفته است که Killing Floor 2 از قابلیت سوپرسَمپلینگ پشتیبانی می‌کند. نتیجه پشتیبانی از این قابلیت کیفیت بالاتر و anti-aliasing (گوشه‌های دندانه‌دار) صافت‌تر است.

پلی‌استیشن 4 پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) با برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری عرضه می‌شود. این کنسول در حقیقت به جای جایگزینی با کنسول پلی‌استیشن 4، با هدف تکامل آن منتشر شده است. Killing Floor 2 تنها بازی‌ای نیست که برای پلی‌استیشن 4‌ پرو بروز می‌شود،‌ پیش از این سونی اسامی بازی‌هایی را منتشر کرده بود که از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کنند.

در خبری دیگر از Killing Floor 2، تریپ‌وایر اعلام کرد که بتای عمومی حالت چندنفره Killing Floor 2 از امروز فعال خواهد شد. بتای آزمایشی شامل دو حالت چندنفره با نام‌های Survival و  Versus Survival خواهد بود. این بتا همچنین شامل ۹ پرک برای کلاس‌ها، ۱۴ شخصیت، یک ماموریت آموزشی آفلاین و سه نقشه با نام‌های Burning Paris ،Biotics Lab و Evac Point می‌شود. نسخه‌ کامل بازی Killing Floor 2 در تاریخ ۱۸ نوامبر منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده