// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Agent Dash

اگر می‌خواهید در هر مکانی که دوست دارید به دویدن در محیط با انواع جت، موشک وغیره بپردازید با معرفی بازی موبایل Agent Dash همراه ما باشید.

این روزها بازی‌های سبک رانر به دلیل استقبال کاربران و راحتی در بازی کردن با تلفن هوشمند بسیار زیاد شده‌اند. هر کاربری که اهل بازی کردن با تلفن همراه خود  باشد در ساعاتی خسته کننده‌ که در ترافیک گیرکرده یا منتظر آمدن کسی است می‌تواند با بازی‌های این چنینی خود را سرگرم کند. این سبک به دلیل کنترل راحت شخصیت بازی و همین‌طور نداشتن گیم‌پلی پیچیده همیشه برای بازی با تلفن‌های همراه مناسب بوده و کاربر را خسته نمی‌کند. از این‌رو کمپانی فول فت هم که در ساخت بازی‌های موبایل دارای تجربه است دست به ساخت بازی به‌نام Agent Dash زد و توانست خود را با دیگر رقبای خود به چالش بکشد.

Agent Dash که در سبک رانر برای تلفن‌های همراه توسعه داده شده یکی از همین بازی‌ها است که با گیم‌پلی سریع و روان خود می‌تواند ساعت‌ها گیمر را سرگرم کند.

این بازی دارای کاراکترهای متعدد و معروف است که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. از مکان‌هایی که بازی در آن اتفاق می‌افتد می‌توان به جنگل، شهر و بسیاری دیگر اشاره کرد که هرکدام از این مکان‌ها از موانع زیادی تشکیل شده که باید از آن‌ها با دقت تمام عبور کنید. شما می‌توانید در حین عبور از این موانع سکه‌های بازی را جمع‌آوری کرده تا امتیاز خود را بالا ببرید. بازی Agent Dash از قابلیت ارتقا تجهیزات پشتیبانی می‌کند و هرچه امتیاز شما بالا برود آیتم‌های جدیدتری را می‌توانید برای بهتر انجام دادن بازی خریداری کنید.

این بازی با پشتیبانی از گرافیک اچ‌دی از لحاظ کیفیت در برابر بازی های بزرگ این سبک قرار دارد. موسیقی این بازی متناسب با مکان‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیرید عوض شده و از تنوع خوبی برخوردار است.

کنترل این بازی به این صورت است که شما با کشیدن دست خود به سمت راست یا چپ بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود می‌توانید به جهتی که بازی از شما می‌خواهد حرکت کنید.

بازی Agent Dash ساخته کمپانی فول فت در سال ۲۰۱۲ توانسته از گوگل پلی امتیاز قابل قبول ۴.۲ را کسب کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی عکس‌های زیر را ببینید.

Agent Dash را می‌توانید از گوگل پلی و آیتونز به صورت رایگان برای گوشی اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Agent Dash از پلی‌استور | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده