نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

ویدیوی اجرای Titanfall 2 بر روی پلی استیشن 4 پرو و تصویر 4K بازی

در ویدیو و تصویر جدیدی که از Titanfall 2 منتشر شده است، می‌توان کیفیت بالای اجرای بازی را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نظاره کرد.

در ادامه اخبار بازی‌های مرتبط با کنسول میان‌نسلی پلی‌استیشن 4 پرو، امروز یکی از کاربران توییتر با انتشار یک تصویر زیبا و به دنبال آن ویدیویی از گیم‌پلی بازی تازه منتشر شده 2 Titanfall بر روی این کنسول، تفاوت کیفیت بازی در مقایسه با نسخه پلی‌استیشن 4 آن را نمایان ساخت. این کاربر خوش‌شانس، چهار روز پیش از تاریخ رسمی عرضه پلی استیشن 4 پرو، توانسته است که یک دستگاه را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای «وال‌مارت» خریداری و از بخش داستانی بازی ویدیویی سه دقیقه‌ای تهیه کند. 

همان‌گونه که در ادامه نیز می‌توانید مشاهده کنید، تصویر منتشر شده از محیط بازی Titanfall 2 با رزولوشون 2160p، از جزئیات و افکت‌های خیره‌کننده‌ای برخوردار است که گرافیک یک بازی با وضوح 4K را به‌خوبی نمایان می‌سازند. اما متاسفانه ویدیوی منتشر شده، گویا به علت الگوریتم فشرده‌سازی یوتیوب در هنگام آپلود، از رزولوشن 4K برخوردار نیست و نمی‌توان توانایی «آپ‌اسکِیلینگ» پلی‌استشین 4 پرو را در آن دید؛ هرچند که هنوز هم زیبا به نظر می‌رسد:

Titanfall 2 PS4 PRO

برای مشاهده تصویر در مقیاس اصلی، کلیک کنید

|

پلی‌استیشن 4 پرو، کنسول میان‌نسلی و جنجال‌ برانگیز کمپانی سونی، قرار است که در تاریخ ۱۰ نوامبر (پنج‌شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵) به صورت رسمی عرضه شود. اگر هنوز برای خرید تایتان‌فال 2 تصمیم قطعی نگرفته‌اید، می‌توانید بررسی ویدیویی زومجی از Titanfall 2 را مشاهده کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده