نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

بازی Punch Club 2 Fast Forward به صورت رسمی رونمایی شد

کمتر از یک سال پس از عرضه قسمت اول، قسمت دوم بازی Punch Club با نام Fast Forward معرفی شد.

مقاله مرتبط

زمستان سال گذشته بود که استودیو تاینی بیلد، بازی مستقل Punch Club را منتشر کرد. این بازی شما را در نقش بوکسوری قرار می‌داد که باید برای رسیدن به قهرمانی، تمرین می‌کرد و مبارزات مختلفی را برگزار می‌کرد. این بازی هم برای پلتفرم‌های موبایل و هم برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. گرافیک پیکسلی و گیم‌پلی که ما را یاد بازی‌های قدیمی می‌انداخت، باعث شد که پانچ کلاب با استقبال نسبتا خوب مخاطبان و منتقدین روبه‌رو شود. حال، روز گذشته، استودیو tinuBuild در حالی که کمتر از یک سال از عرضه این بازی گذشته است، بازی Punch Club 2 را به صورت رسمی رونمایی کرد. 

با این حال تاینی بیلد، اطلاعات زیادی از بازی ارائه نداد. تنها می‌دانیم که نام بازی Punch Club 2: Fast Forward است. با توجه به نام بازی می‌توان حدس زد که داستان قسمت دوم پانج کلاب، در آینده به وقوع می‌پیوندد. همچنین ابتدا قرار بود این بازی به صورت یک بسته الحاقی برای قسمت اول عرضه شود اما در میانه راه، استودیو تاینی بیلد تصمیم گرفت که این بازی را به صورت یک بازی کاملا مجزا عرضه کند. سازندگان بازی در ادامه اعلام این خبر افزودند که آنها به بازخوردهای بازیکنان گوش دادند و سعی کردند که مشکلات قسمت اول بازی را به صورت کامل رفع کنند و به همین دلیل کاملا مکانیک بازی را تغییر داده‌اند. 

هنوز مشخص نیست که این بازی قرار است که چه زمانی عرضه شود اما می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر سازندگان بتوانند مشکلات قسمت اول بازی را حل کنند، با یک بازی مستقل بسیار خوب روبه‌رو خواهیم بود. 


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده