// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Ark: Survival Evolved به لیست بازی‌ های Play Anywhere اضافه خواهد شد

احتمال می‌رود از ماه دسامبر میلادی بازی Ark: Survival Evolved به لیست بازی‌های Play Anywhere اضافه شود.

به لطف قابلیت Play Anywhere، بازیکنان می‌توانند نسخه دیجیتالی بازی‌های پشتیبانی کننده از این ویژگی را روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 خریداری کرده و نسخه دیگر پلتفرم را نیز به صورت رایگان دریافت کنند. در زمان معرفی این قابلیت، سازندگان بازی Ark: Survival Evolved اعلام کردند که این اثر اولین بازی Third Party با پشتیبانی از Play Anywhere خواهد بود.

حال استودیو وایلدکارت، سازنده این بازی، در وبسایت رسمی بازی اعلام کرده که در حالت کار برروی هم‌خوانی این بازی با قابلیت Play Anywhere بوده ولی این هم‌خوانی هنوز کامل نشده است. تیم سازنده در صحبت‌های خود اعلام کرده که این کار نیازمند پی‌ریزی دوباره برنامه Ark و یکپارچه سازی آن با پلتفرم جهانی ویندوز بوده که لازمه آن دانش از این کار است. همچنین در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که پیش‌بینی زمان دقیق عرضه این بازی برای قابلیت Play Anywhere بسیار سخت است.

متاسفانه اطلاعات دقیق‌تر حول این پشتیبانی اعلام نشده است. یکی از سوالات کاربران قطعا این است که کاربران فعلی Ark: Survival Evolved بر روی ایکس‌باکس وان می‌توانند پیشرفت‌های خود را بر روی ویندوز 10 نیز مشاهده کرده و بازی کنند یا اینکه این قابلیت فقط مختص بازیکنان جدید است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده