// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

خریداران Infinite Warfare در دو فروشگاه ویندوز و استیم نمی‌توانند با یکدیگر بازی کنند

اکتیویژن تایید کرده است که خریداران Infinite Warfare در دو فروشگاه ویندوز و استیم با یکدیگر در ارتباط نخواهند بود.

دسترسی افرادی که بازی Call of Duty: Infinite Warfare را از فروشگاه اپلیکیشن ویندوز 10 خریداری کرده اند به جامعه‌ بزرگترین بازیکنان Call of Duty قطع شده است. به گزارش وبسایت پشتیبانی اکتیویژن، سرورهای چندنفره برای دو نسخه Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered خریداری شده از فروشگاه ویندوز با سرورهای خارجی مانند استیم در ارتباط نخواهند بود.

یکی از سوال‌های مطرح شده در لیست صفحه پرسش‌های متداول (FAQ) سایت اکتیویژن این است که «آیا می‌توانم نسخه Windows Store دو بازی Call of Duty: Infinite Warfare یا Call of Duty: Modern Warfare Remastered را روی ویندوز 10 با دوستانم که در سایر پلتفرم‌های پی‌سی هستند،‌ بازی کنم؟»

اکتیویژن در پاسخ گفته است:

نه، تنها می‌توانید این بازی‌ها را با سایر کاربران ویندوز 10 برروی Windows Store بازی کنید.

با وجود این محدودیت به شکل تاثیرگذاری شاهد قطع دسترسی مخاطبینی هستیم که بازی Call of Duty: Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered را از طریق فروشگاه ویندوز خریداری کرده‌اند. این افراد اکنون تنها قادر به بازی با سایر دوستان خود از طریق سرورهای فروشگاه ویندوز هستند که این به معنای قطع دسترسی به جامعه‌ای بزرگ است که اکتیویژن از سال ۲۰۰۳ در حال پرورش دادن آن بوده است.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare دیروز در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) برای ایکس‌باکس وان،‌ پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد. اکتیویژن در اقدامی خریداری بازی Modern Warfare Remastered را تنها منوط به خریداری نسخه‌‌ی ویژه بازی Infinite Warfare کرده است. این بازی تا کنون نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کرده است که می‌توانید چکیده کوتاهی از آن را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده