نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷

کاراکتر جدید Overwatch با نام سومبرا رسما معرفی شد

بلیزارد رسما کاراکتر جدید بازی Overwatch با نام سومبرا را معرفی کرد.

چند روز پیش اولین تصویر از کاراکتر جدید بازی Overwatch با نام سومبرا فاش شد و حال بلیزارد رسما این کاراکتر را در جریان رویداد بلیزکان معرفی کرده است. این کاراکتر یک هکر است و برای مثال می‌تواند با هک کردن دشمنان، مانع استفاده آن‌ها از قابلیت‌های مخصوص کاراکتر‌شان شود یا اینکه با هک کردن بسته‌های احیای سلامتی، آن‌ها را برای دشمنان غیرقابل استفاده کند. وی یک قابلیت دیگر هم با نام Thermoptic Camo دارد که باعث می‌شود سومبرا نامرئی شده و از دید دشمنان پنهان شود و البته سرعت وی نیز افزایش پیدا کند. این قابلیت پس از اینکه به سمت دشمنی شلیک کنید، غیرفعال خواهد شد.

سومبرا (Sombra) قهرمان جدید اورواچ (Overwatch)

قابلیت بعدی وی Translocator نام دارد و وی می‌تواند یک جسم مخصوص را پرت کرده و بعدا به جایی که آن را قرار داده است، تلپورت کند. قابلیت پایانی وی هم EMP است که یک نیروی قوی را در اطراف این کاراکتر آزاد می‌کند و تمامی سپر‌ها و اشیا موجود را شکسته و نیرو‌های دشمن را هک می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این کاراکتر را تماشا کنید:

|

بلیزارد همچنین خبر‌های دیگری نیز برای طرفداران بازی اورواچ داشت و طبق اعلام آن‌ها، نقشه‌ها و محتویات جدید دیگری نیز به بازی اضافه می‌شود. یکی از این نقشه‌ها Oasis نام دارد که در ادامه می‌توانید تصویر آن را ببینید:

Oasis

محتوای بعدی یک حالت با نام Arcade است که یک بخش کاملا جدید بوده و شامل نقشه‌های مخصوص و قوانین تازه‌ای می‌شود. یکی از نقشه‌های این بخش Echo Point Antarctica نام خواهد داشت.

تمامی محتویات جدید بازی به استثنای نقشه Oasis از هفته آینده در سرور‌های تست آن در دسترس خواهند بود و نقشه Oasis هم در تاریخ نامشخصی از ماه میلادی آینده روی سرور‌های تست عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده