نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تارانتینو: بعد از دو فیلم دیگر بازنشسته خواهم شد

کوئنتین تارانتینو، کارگردان هشت نفرت‌انگیز باز هم اعلام کرد که فقط دو فیلم دیگر کارگردانی خواهد کرد.

مدت‌ها است که Quentin Tarantino، کارگردان صاحب سبک هالیوود، اعلام کرده است که پس از فیلم دهم خود، خود را بازنشسته خواهد کرد و فیلم دیگری کارگردانی نخواهد کرد با این حال همیشه گفته بود که این مسئله ممکن است تغییر کند. با این حال چندی پیش وی در کنفرانس ادوبی مکس، یک سخنرانی برگزار کرد و حرف‌هایی درباره بازنشستگی زد. وی اعلام کرد که او دو فیلم دیگر کارگردانی می‌کند و پس از آن از کارگردانی خود را بازنشسته خواهد کرد:

امید دارم که پس از اینکه دوران حرفه‌ای خود را تمام کردم و بازنشسته شدم، به عنوان یکی از بهترین کارگردانان تاریخ و حتی به عنوان یک هنرمند بزرگ شناخته شوم. 

وی در ادامه این سخنرانی اعلام کرد که پیش از اینکه کار ساخت فیلم بعدی خود را آغاز کند (که شایعه شده یک فیلم شبیه به بانی و کلاید است و در دهه ۳۰ میلادی در استرالیا جریان دارد)، پروژه خود را درباره سال ۱۹۷۰ و تاثیر آن برروی سینما را به اتمام برساند. وی اعلام کرد که این پروژه می‌تواند یک کتاب، یک مستند یا یک پاد کست پنج قسمتی باشد. 

تارانتینو تا به حال هشت فیلم را کارگردانی کرده است. این فیلم‌ها عبارتند از سگ‌های انباری، داستان عامه‌پسند، جکی براون، بیل را بکش: جلد اول، بیل را بکش: جلد دوم، حرام‌زاده‌های لعنتی، جنگوی رها از بند و هشت نفرت‌انگیز.

نظر شما در این‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده