نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

انتشار بروزرسانی بازی Skyrim Special Edition با هدف رفع مشکل آهسته شدن صحنه

به زودی یک بروزرسانی برای Skyrim Special Edition عرضه خواهد شد که باگ آهسته شدن صحنه را رفع می‌کند.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition چندی پیش عرضه شد و مدتی قبل یک بروزرسانی دریافت کرد که ضمن رفع برخی باگ‌های بازی، یک مشکل جدید را برای گیمرها ایجاد کرد. این بروزرسانی باعث شده بود که در زمانی که گیمرها قصد استفاده از قابلیت آهسته شدن صحنه را داشتند، به مشکل بخورند.

اگر بازی اسکایریم را تجربه کرده باشید، می‌دانید که قابلیتی در بازی وجود دارد که با استفاده از آن، گیمر می‌تواند صحنه را برای شخصیت خود، آهسته کند. این مسئله باعث می‌شود که گیمر بتواند نسبت به حریف خود، برتری به دست بیاورد. با این حال، در بروزرسانی جدید بازی، هنگامی که از قابلیتی مانند Quick Reflexes استفاده می‌کنید، علاوه بر آهسته شدن زمان برای شما، برای حریفتان نیز زمان آهسته می‌شود که این مسئله استفاده از این قابلیت را عملا بی‌معنی کرده است.

با این حال اعلام شد که یک بروزرسانی دیگر از بازی در حال طی کردن دوره آزمایشی خود برروی رایانه‌های شخصی است و به زودی نیز برای کنسول‌ها هم عرضه می‌شود. با اینکه هنوز تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد در بدترین حالت این پچ جدید هفته آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. 

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا شما هم با این باگ مواجه شده‌اید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده