نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

نامه احساسی سازنده The Last Guardian به طرفداران بازی

فومیتو یوئدا، سازنده The Last Guardian، در آستانه انتشار بازی در نامه‌ای به طرفداران از مشکلات ساخت آن گفته است.

زمانی که اولین بار در سال ۲۰۰۷ بازی The Last Guardian معرفی و اولین نمایش از آن در سال ۲۰۰۹ پخش شد، کم‌تر کسی انتظار داشت که عرضه این بازی تا سال ۲۰۱۶ طول بکشد. ولی این بازی که ابتدا قرار بود برای پلی‌استیشن 3 عرضه شود، چندین و چند بار به مشکل خورد و دچار تاخیر شد تا اینکه بالاخره قرار است در تاریخ ۱۶ آذر شاهد عرضه انحصاری آن برای پلی‌استیشن 4 باشیم.

حال فومیتو یوئدا، سازنده بازی، که پیش از این ساخت آثاری چون Shadow of the Colossus و Ico را نیز در کارنامه دارد، در آستانه انتشار بازی جدید خود متنی خطاب به طرفداران بازی منتشر و در آن به مشکلات ساخت The Last Guardian اشاره کرده است. متن کامل این نوشته به شرح زیر است:

ماجراجویان عزیز؛ می‌دانم که سال‌ها منتظر عرضه The Last Guardian مانده‌اید. ولی از اینکه می‌دانم این بازی به‌زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، بسیار خوشحال هستم. زمانی که اولین بار ساخت این بازی شروع کردیم، قصد داشتم با الهام گرفتن از Shadow of the Colossus و Ico آن را شبیه به این بازی‌های بزرگ بسازیم. ولی همه‌چیز به این سادگی پیش نرفت و ما در طول این مسیر با موانع و مشکلات زیادی روبرو شدیم که باعث شدند ساخت بازی بیش از حد انتظار ما و شما طول بکشد.

ولی علی‌رغم طولانی شدن فرایند ساخت بازی، The Last Guardian هم یک تجربه خاص و منحصر‌به‌فرد مانند بازی‌های پیشین ما است. بهتان پیشنهاد می‌کنم که هر از گاهی در طول بازی ایستاده و از مناظر و محیط‌های آن لذت ببرید. همچنین پایان بازی هم قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

من و تیم سازنده بازی امیدواریم که در نهایت این بازی بتواند رضایت شما را کسب کند. چرا که این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای ما رخ بدهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده