// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

نسخه کنسولی بازی Lego Worlds معرفی شد

پس از در دسترس قرار گرفتن نسخه‌ی پی‌سی بازی Lego Worlds از طریق دسترسی پیش از موعد استیم، نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آن نیز معرفی شد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه به Minecraft بوده و از آن دسته آثار لذت می‌برید، می‌توانید بازی Lego Worlds را که پیش‌تر نسخه‌ی پی‌سی آن از طریق ویژگی دسترسی پیش از موعد استیم در دسترس قرار گرفته، بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز تا چند ماه دیگر تجربه کنید. کمپانی برادران وارنر امروز اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در ۳ اسفند ماه (۲۱ ماه فوریه سال ۲۰۱۷) خواهد بود. در این تاریخ دسترسی پیش از موعد به نسخه‌ی پی‌سی این بازی لغو خواهد شد و نسخه‌ی نهایی آن منتشر خواهد شد. همچنین قیمت کنونی این بازی برای پی‌سی ۱۵ دلار بوده، اما فعلا قیمت نهایی آن برای این نسخه و نسخه‌های کنسولی اعلام نشده است. تریلر این بازی را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

کمپانی Warner Bros. همچنین قرار است یک بسته‌ی الحاقی برای این بازی به نام «Lego Agents» منتشر کند که در ابتدا تنها برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 خواهد آمد و به مدت ۹۰ روز برای این کنسول بصورت انحصاری خواهد بود و سپس برای سایر نسخه‌های بازی منتشر خواهد شد. این بسته شخصیت‌ها، خودروها و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. این بازی در ابتدا در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ منتشر شد و با قرار دادن بازیکن در محیطی کاملا باز و سندباکس و با بهره‌گیری از قطعات لگو، به او امکان ساخت تقریبا هر چیزی را می‌دهد!

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده