نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Assassin's Creed منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم مورد انتظار کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) منتشر کرد.

کمتر از یک ماه تا اکران فیلم Assassin's Creed بیشتر باقی نمانده است، حال کمپانی فاکس قرن بیستم دو تبلیغ تلویزیونی جدید از این فیلم مورد انتظار طرفداران بازی‌های ویدیویی، منتشر کرده است. این دو تبلیغ تلویزیونی «تقدیر برای کارهای بزرگ» (Destined for Great Things) و «همه چیز مجاز است» (Everything Is Permitted) نام دارند که مانند دیگر تبلیغات و ویدیوهای اخیرا منتشر شده از این فیلم، بر روی مایکل فاسبندر، ستاره این فیلم، تمرکز دارد. فاسبندر نقش کالوم لینچ را در زمان حال بازی می‌کند، او همچنین نقش آگیلار، جد کالوم لینچ در قرن ۱۵ میلادی در کشور اسپانیا، را نیز در فیلم Assassin's Creed بازی کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

|

|

طی هفته اخیر، کمپانی فاکس اولین ویدیو فیلم Assassin's Creed به نام «به انیموس وارد شوید» (Enter the Animus)، را منتشر کرده است که اولین ورود کالوم لینچ به دستگاه انیموس را نشان می‌دهد. این در حالی است که هفته گذشته، این کمپانی پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده بود. کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل است و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فاسبندر به تازگی مصاحبه‌ای را با مجله امپایر انجام داده است، او در این مصاحبه توضیح داد که نقش او در فیلم Assassin’s Creed بسیار مبهم و تاریک است. فاسبندر در این رابطه می‌گوید:

این فیلم مثل جنگ ستارگان (Star Wars) نیست که شما به سمت روشنایی یا تاریکی خواهید رفت. این فیلم از نظر اخلاقی بسیار مبهم است. هر دو گروه و فرقه تمپلارها و اسسین‌ها در لحظات خاصی ریاکارانه عمل می‌کنند و اینجا به وضوح مشخص نیست که چه کسانی شخصیت خوب و چه کسانی شخصیت بد هستند. من فکر می‌کنم که مخاطبان کمی بیشتر برای دیدن این فیلم تحریک خواهند شد. شما باید بدانید که چه احساسی در مورد این شخصیت دارید و آیا باید از آن حمایت کنید یا خیر. فکر کنم این فیلم بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال، یک هفته پس از اکران فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده