// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

Take Two Interactive: می‌خواهیم مخاطبان از Red Dead Redemption 2 لذت ببرند

کمپانی تعاملی تیک‌-تو اعلام کرده که به این زودی‌ها خبری از بخش‌ آنلاین و سایر موارد Red Dead Redemption 2 را منتشر نخواهد کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، کمپانی تیک-تو، کمپانی مادر راک‌استار گیمز که سازنده و ناشر Red Dead Redemption 2 است، اعلام کرده که هدف آن‌ها این است که مخاطبان تا انتشار این بازی، از آن اخباری که حول آن منتشر می‌شود، لذت ببرند. در جریان مصابه اخیر اشتراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، وی اعلام کرده که بازی Red Dead Redemption 2 از محتویات آنلاین نیز برخوردار است ولی اخبار بیشتر حول این محتویات را منتشر نکرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفته که قصد دارند فعلا اخباری را منتشر کنند که مخاطبان با خواندن آن‌ها لذت ببرند. این گفته بدین معناست که تا نزدیک شدن به انتشار بازی، خبری از محتویات آنلاین یا حتی پرداخت‌های داخل بازی (در صورت دارا بودن) نخواهیم شنید. از طرفی شنیدن این حرف از زبان مدیر عامل این کمپانی خوشنود کننده است زیرا، این روزها قبل اینکه اطلاعات تکمیلی از بازی‌ها عرضه شود، قیمت سیزن‌پس‌ها و محتویات آنلاین این بازی‌ها منتشر می‌شود.

بازی Red Dead Redemption 2 که پیش‌بینی می‌شود پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ میلادی باشد، در پاییز ۲۰۱۷ بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده