نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

تا به حال ۷۰ میلیون نسخه از GTA V عرضه شده است

امروز اعلام شد که تا به حال ۷۰ میلیون نسخه از GTA V عرضه شده و بخش آنلاین این بازی هم کماکان عملکرد موفقی دارد.

کمپانی تیک-تو اینتراکتیو امروز گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد که در بخشی از آن هم به بازی Grand Theft Auto V پرداخته شده است. بر این اساس، تا به امروز ۷۰ میلیون نسخه از این بازی عرضه شده است. البته این رقم نشانگر تعداد نسخه‌های فروخته شده به گیمر‌ها نیست. همچنین تیک-تو اعلام کرده که بخش آنلاین این بازی کماکان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

همچنین درآمد خالص کمپانی تیک-تو اینتراکتیو در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته و از ۳۴۷ میلیون دلار به ۴۲۰/۲ میلیون دلار رسیده است. درآمد حاصل از فروش محصولات دیجیتالی نیز رشدی ۱۴ درصدی داشته و از ۲۰۲/۴ میلیون دلار به ۲۳۰/۸ میلیون دلار رسیده است. تیک-تو همچنین اعلام کرده که ۳۱ درصد از درآمد کلی و ۵۶ درصد از درآمد حاصل از فروش محصولات دیجیتالی این کمپانی، از مواردی مثل DLC‌ها، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و درآمد حاصل از بازی‌های آنلاین تامین شده است و میزان فروش بازی‌های فیزیکی این کمپانی هم رشدی ۲۸ درصدی داشته و از ۳۵۳ میلیون دلار به ۴۵۲/۸ میلیون دلار رسیده است.

استراوس زلنیک، رییس Take-Two، اعلام کرده که GTA Online با اینکه سه سال پیش عرضه شده است، ولی کماکان روند رو به رشدی داشته و تعداد کاربران آن افزایش پیدا می‌کنند. GTA Online سال گذشته هشت میلیون کاربر داشت که هنوز تعداد کاربران امسال این بازی اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده