نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

Mafia 3 سریع ترین فروش را در بین بازی های توکی گیمز داشته است

امروز اعلام شد که Mafia 3 توانسته رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های توکی گیمز را بشکند.

کمپانی توکی گیمز، ناشر بازی Mafia 3، در هفته اول انتشار این بازی ۴/۵ میلیون نسخه از آن را عرضه کرده است و همین امر باعث شده تا رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های تاریخ این کمپانی شکسته شود. این خبر در جریان گزارش مالی کمپانی تیک-تو اینتراکتیو اعلام شد و البته ناشرین بازی اشاره‌ای به میزان فروش دقیق آن نکردند و ۴/۵ میلیون، تعداد نسخه‌هایی است که به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است.  مافیا ۳ در حالی رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های 2K Games را شکسته است که این رکورد پیش از این در اختیار بازی‌هایی چون Bioshock، Borderlands و NBA 2K بود.

همچنین استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، توضیحاتی نیز در مورد کاراکتر اصلی و دنیای بازی مافیا 3 ارائه کرده است:

ابتدا بحث‌های پیرامون نژاد شخصیت اصلی بازی مطرح شد که در نهایت تصمیم گرفتیم از یک کاراکتر سیاه‌پوست استفاده کنیم. پس از آن سعی کردیم واقعیت‌های جامعه آمریکا در آن بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن نشان دهیم و این کار بسیار دشواری بود. چرا که نظر کاراکتر‌های درون بازی نباید مشابه نظرشخصی خود ما در مورد آن مسایل می‌شد و بلکه باید به شکلی بود که واقعی به نظر برسد و گیمر‌ها بتوانند با کاراکتر‌ها ارتباط برقرار کنند.

بازی مافیا ۳ علی‌رغم داشتن داستان و شخصیت‌پردازی مناسب کاراکتر‌ها، نتوانست به بازی فوق‌العاده‌ای تبدیل شود. این اثر در بررسی زومجی هم نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن را می‌توانید در ادامه بخوانید:

Mafia 3 یک بازی کاملا متوسط است؛ بازی‌ای که داستان فوق‌العاده‌ای را روایت می‌کند و در عین حال در زمینه‌های فنی و گیم‌پلی ضعف‌هایی دارد. در مجموع می‌توان گفت این بازی برای افرادی که علاقه زیادی به داستان‌های قوی دارند، تجربه خوبی خواهد بود. ولی اگر با امید تجربه کردن چیزی شبیه به قسمت اول مافیا یا بازی‌های GTA سراغ این اثر می‌روید، قطعاً ناامید خواهید شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده