نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

شایعه: بازی Marvel vs. Capcom 4 در رویداد PlayStation Experience رونمایی می‌شود

ظاهراً بازی مبارزه‌ای Marvel vs. Capcom 4 به‌زودی رونمایی و در سال ۲۰۱۷ هم به بازار عرضه می‌شود.

مدت‌ها است که نسخه‌ی جدیدی از بازی‌های مبارزه‌ای Marvel vs. Capcom منتشر نشده؛ اما آن‌طور که پیدا است، چهارمین نسخه از این سری در حال ساخت است و به‌زودی به طرفداران معرفی می‌شود.

به‌گزارش وب‌سایت پولیگان، Marvel vs. Capcom 4 قرار است طی رویداد PlayStation Experience، که در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه برگزار می‌شود، رونمایی شود. در این صورت، رونمایی فوق با برگزاری مسابقات Street Fighter V همزمان خواهد شد.

چنانچه این خبر درست باشد، با توجه به ذات رویداد، ممکن است که Marvel vs. Capcom 4 در انحصار پلی‌استیشن 4 قرار داشته باشد. البته بازی‌های اخیر مجموعه همگی برای هر دو کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده‌اند.

بنا به شنیده‌ها، به‌جای آنکه مانند روند معمول نظاره‌گر حضور شخصیت‌های X-Men در بازی باشیم، در نسخه‌ی جدید Marvel vs. Capcom بیشتر با کاراکترهایی از مجموعه‌ی دنیای سینمایی مارول دیدار خواهیم داشت. در این میان، Ant-Man و Groot شخصیت‌هایی هستند که به احتمال زیاد در بازی جدید حضور دارند؛ درحالی‌که Wolverine و Magneto را در آن نخواهیم دید.

پولیگان همچنین خطاب به دارندگان بازی Marvel vs. Capcom 3 گفته است که احتمالاً خبر خوشی در انتظارشان خواهد بود. در هر صورت، تا پیش از برگزاری PlayStation Experience نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که کپکام، خالق Marvel vs. Capcom، و مارول چیزی دراین‌باره بگویند.

مارول مدتی پیش، در فصل تابستان، گفته بود که از علاقه‌ی طرفداران به Marvel vs. Capcom آگاهی دارد؛ ولی فعلا نمی‌تواند در مورد این مجموعه صحبت کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده