نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تام هالند به دیزی ریدلی در فیلم Chaos Walking خواهد پیوست

تام هالند، مرد عنکبوتی جدید سینما، در حال مذاکره با کمپانی لاینزگیت برای حضور در فیلم گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) است.

فیلم آخر الزمانی Chaos Walking با نقش آفرینی دیزی ریدلی و تام هالند به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. کمپانی لاینزگیت در حال مذاکره نهایی با تام هالند برای حضور در این فیلم است، گفته می‌شود او بزودی قرار خود را با این کمپانی امضا خواهد کرد و به ریدلی، ستاره فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، در این فیلم خواهد پیوست. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، هالند قرار است نقش پسر جوانی به نام تاد را بازی کند، او پس از اینکه متوجه می‌شود برای فرار از زادگاه خود هیچ راه انتخاب دیگری ندارد با دختری به نام وایولا اید با بازی ریدلی، هم مسیر می‌شود، اما سگ او به مراتب قابل اعتمادتر از این دختر است.

Daisy Ridley in Star Wars: The Force Awakens

پیش از این، شایعات بسیاری در مورد حضور هالند در فیلم Chaos Walking به گوش می‌رسید، با این حال، دیزی ریدلی در ماه آگوست به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد. هالند بیشتر برای بازی در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) شناخته شده است و او برای بازی دوباره در این نقش، در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) باز خواهد گشت. غیرممکن (The Impossible) و در دل دریا (In the Heart of the Sea) دیگر فیلم‌هایی هستند که هالند در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم Chaos Walking براساس رمان‌های سه گانه پاتریک نس ساخته خواهد شد که اتفاقات آن در یک جهان آخر الزمانی رخ می‌دهد که به لطف عفونتی به نام نویز، هر موجود زنده‌ای می‌تواند افکار یکدیگر را بشنود. داگ لیمان، کارگردان فیلم لبه فردا (Edge of Tomorrow)، کارگردانی فیلم Chaos Walking را بر عهده خواهد داشت و چارلی کافمن، نویسنده فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)، به همراه جیمی لیندن، نویسنده فیلم‌هایی چون We Are Marshall و هیولای پول (Money Monster)، بر روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد.

فیلم Chaos Walking قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده