نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

احتمال عرضه خودروی جدیدی برای No Man's Sky

در بروزرسانی No Man's Sky که اخیرا منتشر شده، فایل‌هایی دیده می‌شود که خبر از عرضه یک ماشین جدید برای بازی می‌دهد.

روز گذشته، هلو گیمز با عرضه یک بروزرسانی بزرگ با نام Foundation Update برای No Man's Sky، قابلیت‌های زیادی را به بازی اضافه کرد. کاربران بازی، با کندوکاو در فایل‌های بازی، به کدهای مربوط به یک خودرو دست پیدا کرده‌اند. با استناد به این کدها به نظر می‌رسد هلو گیمز، سازنده بازی، در آینده‌ قرار است یک خودرو جدید برای بازی عرضه کند.

در این فایل‌ها، تکسچرها و مدل‌های یک ماشین «باگی» دیده می‌شود. یکی از کاربران وب‌سایت ردیت با نام eegandj، این مدل‌ها را به بازی وارد کرده و توانسته ویدیویی تهیه کند که شماتیک این خودرو را در بازی نشان می‌دهد. می‌توانید این ویدیو را در زیر ببینید:

| |

این خودروی جدید، که خودرویی است که برروی زمین راه می‌رود، به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا بتوانند به سرعت در سطح وسیع سیاره‌ها به اکتشاف بپردازند. به علاوه این خودرو، باعث می‌شود که گردآوری منابع و گشت و گذار در سیاره‌های بازی، بسیار راحت‌تر شود. 

eegandj فایل‌های این مدل را برای دانلود قرار داده است و شما می‌توانید این ماد را از لینکی که وی در اختیار علاقمندان قرار داده، دانلود کنید. هنوز این خودرو به صورت کامل در بازی کار نمی‌کند اما شما می‌توانید شکل و شمایل این خود را ببینید.

هلو گیمز هنوز به صورت رسمی این خودرو را معرفی نکرده است اما بروزرسانی جدید بازی با نام Foundation، بستر را برای انتشار و اضافه شدن موارد جدید به بازی، فراهم کرده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده