نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

کارگردان Resident Evil فیلم Monster Hunter را کارگردانی می کند

پل اندرسون، کارگردان Mortal Kombat و مجموعه Resident Evil، کارگردانی فیلم Monster Hunter را بر عهده گرفت.

اواخر تابستان بود که کپکام اعلام کرد که قصد ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس مجموعه Monster Hunter را دارد. حال کارگردان این فیلم مشخص شده است و Paul W.S Anderson، کسی که فیلم مورتال کامبت محصول سال ۱۹۹۵ و فیلم‌های مجموعه رزیدنت اویل با بازی میلا یوویچ را کارگردانی کرده است، سکان هدایت فیلم مانستر هانتر را بر عهده گرفته است. این خبر را وب‌سایت ددلاین اعلام کرد. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط اندرسون نوشته شده است.

پس از اعلام این خبر، اولین تصویر از این فیلم منتشر شده که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

Monster Hunter

اندرسون درباره ملاقاتش با مسئولین کپکام، اعلام کرد که آنها به وی و تیمش اختیار تام داده‌اند. هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم اعلام نشده است اما اندرسون اعلام کرده که داستان این مجموعه بسیار جذاب خواهد بود:

چیزی که من در رابطه با Monster Hunter بسیار دوست دارم، این است که دنیای فوق‌العاده زیبا و گیرایی دارد. به نظر من، دنیای ساخته شده برای این بازی، در حد دنیای جنگ ستارگان است. این بازی، هیچ شخصیت اصلی ندارد و از این حیث تقریبا مانند مجموعه Resident Evil است و ما باید شخصیت‌های خود را بسازیم و آنها را در دنیای فیلم قرار دهیم. 

شما در این مجموعه باید به مبارزه با هیولاهای بسیار بزرگی بپردازید که برخی از آنها اندازه یک ساختمان هستند. آنها در زیر زمین زندگی می‌کنند. اژدهای پرنده، عنکبوت‌های غول‌آسا و جانوران دیگری نیز در این دنیا وجود دارند و به همین دلیل این مجموعه برای من جذاب است. من احساس می‌کنم که دنیای بازی بسیار تازه است و می‌توان یک دنیای دیگر پیرامون آن ساخت. دقیقا مانند دنیای استار وارز یا مارول. این‌روزها، همه چیز در ساخت یک دنیا خلاصه می‌شود. من احساس می‌کنم این فرصت ما است برای ساخت یک دنیای سینمایی جدید. 

اندرسون در ادامه اعلام کرد که وی قصد دارد دو فیلم از این مجموعه بسازد و فیلم‌برداری فیلم در کشور چین و آفریقای جنوبی جریان خواهد داشت. بودجه فیلم نیز در حد بودجه فیلم Resident Evil خواهد بود. فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی، پیشینه خوبی ندارند. اندرسون در این‌باره گفت که او زیاد به حرف منتقدین گوش نمی‌کند و دلیل این امر را اینگونه توضیح داد:

برای ما، معیاری که خوب بودن یک فیلم را مشخص می‌کند، این است که وقتی که شما با ۳۵۰ نفری که برای تماشای فیلم پول پرداخت کرده‌اند، فیلم را تماشا می‌کنید، موفق شده‌اید که آنها را سرگرم کنید یا نه. این رویکرد ما است. به همین دلیل من زیاد به حرف منتقدین گوش نمی‌دهم. 

به نظر اندرسون، یکی از دلایلی که معمولا فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی شکست می‌خورند، این است که سازندگان فیلم، بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند:

شما فیلمسازانی را می‌بینید که درباره فیلم‌های خود مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که هرگز بازی ویدیویی‌ای را که فیلمشان را بر اساس آن ساخته‌اند، تجربه نکرده‌اند. این مسئله برای آن مجموعه توهین‌آمیز است. شما چگونه می‌خواهید فیلمی را با اقتباس از مجموعه‌ای بسازید که تا به حال تجربه‌اش نکرده‌اید؟ شما هرگز نمی‌توانید فیلم را بر اساس کتابی بسازید که تا به حال آن را نخوانده‌اید. 

هنوز تاریخ اکران فیلم Monster Hunter مشخص نیست و هنوز بازیگران فیلم هم مشخص نشده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده