نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

دفاع مدیر سابق سونی از سازندگان No Man's Sky

شهید احمد، یکی از مدیران سابق سونی، به دفاع از سازندگان بازی No Man's Sky پرداخته است.

بازی No Man's Sky، با هایپ فراوانی عرضه شد اما نتوانست آنطور که باید مورد استقبال منتقدان و گیمرها قرار بگیرد. حال، شهید کمال احمد، مدیر سابق محتوای استراتژی بخش اروپای سونی، که مراحل ساخت بازی را دیده است، به دفاع از استودیو هلو گیمز، سازندگان بازی پرداخته است. وی با انتشار تعدادی توییت در حساب رسمی خود در توییتر، به دفاع از سازندگان این اثر برخاسته است:

افراد بسیاری درباره شخصیت یکی از دوستان نزدیک من پیش‌داوری کردند. من فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که من راجع به چه کسی صحبت می‌کنم. او حتی در سال ۲۰۱۳ به من گفته بود که آنها قصد دارند یک بروزرسانی بزرگ پس از عرضه بازی برای آن منتشر کنند. 

وی توسط بسیاری از افرادی که او را نمی‌شناختند، مورد انتقاد قرار گرفت اما من می‌دانم که او استعداد بسیار زیادی دارد و حتی استعداد و اشتیاق او از مجموع استعداد تمام کسانی که او را مورد محاکمه قرار داده‌اند، بسیار بیشتر است. من از دست آن دسته افراد بسیار عصبانی هستند که تمام موارد موجود را می‌دانستند اما پشتشان را به او کردند. من ترجیح می‌دهم که آدم فقیری باشم تا کسی باشم که در مواقعی که دوستم نیازمند حمایت باشد، پشتم را به او بکنم. او و تیمش، تمام تلاش خود را کردند و اصلا اینطور نبود که آنها در حال خوشگذرانی و سفر بودند. 

ممکن است شما لحن حرف‌های من را دوست نداشته باشید اما اصلا برای من مهم نیست. من به دوستانم خیانت نمی‌کنم و در مواقع سختی، پشت آنها را خالی نمی‌کنم.

امروز بازی No Man's Sky یک بروزرسانی به نام Foundation دریافت کرد که موارد بسیار زیادی از جمله ساخت پایگاه، باربرهای بزرگ و بهبودهای کلی را به بازی اضافه کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده