// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بسته الحاقی Karak Azgaraz بازی Warhammer Vermintide معرفی شد

استودیو فت‌شارک، سازنده‌ی بازی Warhammer Vermintide، بسته‌ی الحاقی Karak Azgaraz بازی را به همراه بزرگترین آپدیت آن معرفی کرد.

به تازگی استودیو Fat Shark اقدام به معرفی بسته‌ی Karak Azgaraz بازی Warhammer: End Times - Vermintide کرده که همراه با بزرگترین بروزرسانی این بازی منتشر خواهد شد و هم‌اکنون در حالت بتای عمومی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تجربه کنند. نام این بسته (Karak Azgaraz) به قلعه‌ای با همین نام اشاره دارد که پیش‌تر متعلق به دووارف‌ها بوده و اکنون توسط نژاد موش‌های زیرزمینی یا Skaven تصرف شده است. در این بسته سه نقشه‌ی جدید وجود خواهد داشت که در یکی از آنها باید به دنبال دووارفی به نام Halgrim بگردید. موارد دیگری نیز در این بسته وجود دارد که شما را به مناطق مختلفی در دنیای وارهمر خواهد برد.

همچنین دو سلاح جدید، یکی به نام Warpick برای رنجرهای دووارف و دیگری به نام Falchion برای شخصیت Victor Saltzpyre به بازی اضافه خواهند شد. قیمت این بسته ۸/۹۹ دلار است و اگرچه تاریخ انتشار آن برای پی‌سی یا ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 اعلام نشده، اما با توجه به این‌که هم‌اکنون بتای عمومی آن در حال برگزاری است، احتمالا به انتشار آن نزدیک هستیم. این بازی شامل تخفیف جمعه‌ی سیاه شده و به نصف قیمت قابل خرید است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده