نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تاریخ انتشار بازی Don Bradman Cricket 17 اعلام شد

امروز شرکت Home Entertainment Suppliers تاریخ انتشار بازی Don Bradman Cricket 17 را اعلام کرد.

امروز شرکت Home Entertainment Suppliers و استودیو بازی‌سازی Big Ant Studios در یک کنفرانس خبری تاریخ انتشار بازی در دست ساخت خود یعنی Don Bradman Cricket 17 را اعلام کردند. براساس اعلام این شرکت، بازی Don Bradman Cricket 17 در روز ۲ دی سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی یکماه پس از انتشار رسمی بازی برروی فروشگاه استیم قرار خواهد گرفت.

رینا هور، رئيس شرکت Bradman Foundation، در مورد بازی Don Bradman Cricket 17 گفت:

اولین نسخه از بازی Don Bradman Cricket یک پروژه هیجان‌انگیز است که میراث Don را در این بازی بازتاب می‌دهد. طرفداران می‌توانند جهان اصیل و دقیقی از بازی ورزشی کریکت را برروی کنسول‌های خود تجربه کنند. ما منتظر بازخورد طرفداران نسبت به یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های امسال خواهیم ماند.

بازی Don Bradman Cricket 17 یک بازی شبیه‌ساز ورزش کریکت است. سازندگان برای طبیعی جلوه کردن بازیکنان از فناوری موشن کپچر استفاده کرده‌اند و استادیوم‌های معروف این ورزش را نیز در این بازی قرار داده‌اند.

ورزش کریکت در کشور آمریکا ورزش ناشناخته‌ای است، اما این ورزش در کشورهای انگلستان، استرالیا و نیوزیلند طرفداران بسیار زیادی دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده