// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری Justice League منتشر شد

کارگردان Justice League، تصاویر جدیدی را از محل فیلمبرداری این اثر منتشر کرده است.

فیلم برداری لیگ عدالت (Justice League)، فیلم جدید مجموعه قهرمانان دی‌سی در نهایت ماه گذشته جهت اکران در سال آینده به پایان رسید و اکنون زک اسنایدر، کارگردان فیلم تصاویر جدیدی را از محل فیلمبرداری، مکانی در کشور ایسلند که مراحل فیلمبرداری در آن به پایان رسیده، منتشر کرد. تصاویر منتشر شده در کنار نمایش مکان‌های مختلف، تصویری از جیسون موموآ، ستاره نقش آکوئامن (Aquaman) را نیز شامل می‌شود. شما می‌توانید این تصاویر را که توسط وب‌سایت Batman-news منتشر شده از پایین مشاهده کنید:

تصاویر فوق آخرین مجموعه از تصاویری است که اسنایدر برای جاستیس لیگ منتشر کرده است. در ماه سپتامبر او یک تصویر سیاه و سفید را از جی‌کی سیمونز در نقش کمیسر گوردن (فیلم بتمن) منتشر کرده بود، در حال که در ماه آگوست نیز تصویری متفاوت از سوپر من را به اشتراک گذاشت.

در اوایل ماه جاری گزارشی مبنی بر حضور کیران هیندز در نقش Steppenwolf، شخصیت منفی فیلم Justice League منتشر شده بود. هیندز با فیلم‌هایی مانند There Will Be Blood ،Munich و همچنین فیلم مورد انتظار Silence، ساخته مارتین اسکورسیزی شناخته می‌شود. طبق گزارشات منتشر شده هیندز با استفاده از تکنیک موشن-کپچر به ایفای نقش استپن‌ولف می‌پردازد. منابع گفته‌اند که ظاهر شخصیت استپن‌ولف نسبت به اولین نمایش او در صحنه حذف شده Batman v Superman: Dawn of Justice ارتقاء یافته است.

در فیلم Justice League همچنین ستارگانی از جمله بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر ومن، ازرا میلر در نقش فلش، امبر هیرد در نقش میرا، ری فیشر در نقش سایبرگ و هنری داویل در نقش سوپر من حضور دارند. این فیلم در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) در سینماها اکران می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده