نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

شخصیت Ditto به بازی Pokemon Go اضافه شد

سازنده‌ی Pokemon Go از اضافه شدن دیتو (Ditto) به جمع پوکمون‌های این بازی خبر داد.

طی روزهای گذشته گزارش‌هایی مبنی بر افزوده شدن شخصیت دیتو به بازی پوکمون گو به گوش می‌رسید. اکنون نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی بازی، این خبر را رسما تأیید کرده است.

دیتو یا Ditto یکی از ۱۵۱ پوکمون نسل اول پوکمون گو است که البته تا همین اواخر به بازی اضافه نشده بود. در انیمه‌ها و بازی‌های مجموعه، دیتو می‌تواند خودش را به شکل و شمایل پوکمون‌های دیگر دربیاورد و قابلیت‌های آن‌ها را شبیه‌سازی کند که این دقیقاً موردی است که در پوکمون گو هم نظاره‌گر آن هستیم. نیانتیک لبز درباره‌ی اضافه شدن دیتو به بازی نوشته است:

مربیان پوکمون‌ها اکنون فرصت آن را پیدا کرده‌اند تا Ditto را شکار کنند. این همان پوکمونی است که شکلی جالب و نامنظم دارد و می‌تواند ظاهر و ویژگی‌های پوکمون‌های دیگر را تقلید کند. این به‌معنای آن است که پوکمونی که قصد گرفتن‌اش را دارید ممکن است دیتو باشد که تنها پس از شکار شدن، ظاهر واقعی‌اش را نمایان می‌کند. ضمناً دیتو در حین تمرین یا مبارزه کردن در باشگاه‌ها (Gym) ظاهر، نوع و حرکات اولین پوکمونی را که ببیند کپی می‌کند و مبارزه را به همان شکل ادامه می‌دهد.

نیانتیک لبز ضمناً نسخه‌ی جدید قابلیت «پوکمون‌های اطراف» (Nearby Pokemon) را هم در استرالیا و بخش‌هایی از ایالات متحده و کانادا به بازی اضافه کرده است. یادآوری می‌کنیم که پوکمون گو هم‌اکنون در حال برگزاری رویدادی ویژه است که تا دهم آذرماه ادامه دارد و طی آن، تجربه‌های دریافتی بازیکنان (XP) به دوبرابر مقدار معمول می‌رسد.


منبع TheVerge IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده